قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

یا ثامن الحجج ...

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

ای مرهم دل شکسته ی ما، یا ثامن الحجج ...


پ.ن: ان شاالله دعای گوی دوستان خواهم بود.
۹۳/۰۲/۱۶
کربلایی مجید

نظرات  (۴)

۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۲ داریوش عزیزی
سلام
به ماهم سر بزنید خوش حال میشیم :
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی
التماس دعا...
پاسخ:
سلام
چشم
دلمان بازهوایی شد


به روزیم با شهید جانم
Www.parishaniat.blog.ir
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۷ علی اکبر مجنون الحسین جان
اعوذباالله من النفسی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دارم محضر شما عزیزان پروردگار عالم
خواهران گرامی و برادران عزیزم
امیدوارم که ایام به کامتان باشد و خداوند همواره یاری گر شما گرامییان
در دو عالم ...
در این مدت که گذشت ما در کنار شما بسیار آموختیم و شاکر از این دوستی
و محبت الهی که خداوند تبارک و تعالی به ما عطا فرمود ؛تا در میان بندگان خاص
و خوبش بندگی آموزیم.گرامییان اگر حسن همسایه بودنمان خوب نبود و گاه و بی گاه
آمدیم و مزاحم شما شدیم و رفتیم و کلامی را عرضه داشتیم که باعث ملال خاطر شدیم ؛عرض حلالیت داریم .
هر بدی از ما دیدید؛ به حرمت مولای ما ؛حجت ابن الحسن جان؛بگذرید....
همه شما دوستان و همراهان ققنوس کرببلا را به خداوند تبارک و تعالی می سپارم.
امید است در کوچک ترین لحظه ای!!!نه از یاد خدا و نه از یاد مولایمان اباصالح المهدی جان!
غفلت نورزید...مراقب دل و قلب حضرت باشید!
اگر سید هستید؛ ده ها برابر !
اگر هم عام هستید؛ فرقی ندارد!شما هم تکلیف دارید!
شما هم تلاشتان را داشته باشید!
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله .....
اللهم عجل لولیک الفرج
العبد؛علی اکبر مجنون الحسین جان
۱۳۹۳/۲/۱۷
بیا کا: )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">