قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

یالثارات الحسین ...

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶ ب.ظ

بیانیه گروهک تروریستی داعش:

شیعیان را به امامشان حسین ملحق می کنیم.

 روایات بیان می دارند که جنگ بزرگ ظهور

میان مردی از نسل یزید(سفیانی) و مردی از نسل امام حسین علیه السلام (امام مهدی) می باشد ...

سالهاست که عاشقان و عزاداران امام حسین(ع) بر سر و سینه زنان در انتظار عاشورای موعود هستند تا انتقام خون خدا را بگیرند ...


۹۲/۰۸/۲۸
کربلایی مجید

نظرات  (۳)

عجب ! 
اگه ملحق کنن که خیلی خوبه . کاش یه بار مردانگی کنند و به حرفشون عمل کنن . 
پاسخ:
یاد زهیر افتادم خطاب به شمر ...
من بعد از نماز به شوق جنگ با تو به میدان میآیم خلف وعده کنی از سگــ کمتری ...
خدا خیرشون بده والا ما که خودمون ازمون بر نمیاد ملحق شیم!مگر به زور!!
پاسخ:
این قسمتی که در تصویر هایلایت شده را یادم رفت معنی اش را بذارم داخل کامنت شما میذارمش.
بخشی از بیانیه گروه داعش:
امام رافضی ها حسین ، بر امام زمان خود یزیدبن معاویه خروج کرد و مستحق کشته شدن بود برای اینکه بر خلیفه زمان خود خروج کرده بود ، اگرچه جد او محمد بود ، لیکن او می خواست میان مسلمانان تفرقه بیاندازد ، به همین دلیل یزید به عنوان خلیفه با او برخورد کرد. داعش می افزاید : پیروان حسین رافضی هستند و از آن زمان به بعد با برگزاری مراسم بت پرستانه درصدد تحریک یاران یزید بن معاویه از اهل سنت هستند ، و از اقدام امیر یزید بن معاویه در خاموش کردن فتنه حسین انتقاد می کنند. 
داعش تاکید می کند ، الان وقت آن است اهل سنت با این کارها برخورد کنند و به یاری یزید بن معاویه بشتابند ، اینک فرزندان شما در دولت اسلامی عراق و شام ، تصمیم گرفته اند ، این مسئولیت شرعی را به عهده گیرند و با رافضی ها برخورد کنند و آنها را به امامشان حسین ملحق کنند. 
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۸ امین اسبوئی
همون عنوان گروهک تروریستی برای این افراد کافی هست، چون قطعا این افراد و گروه ها از برادران اهل سنت ما جدا هستن. تو بیانیه شون نشون دادن که بویی از اسلام نبردن. اومدن اسم یزید علیه العنه رو بنویسن نوشتن ((یزید بن معاویه)) ولی برای نام نامی حضرت رسول (ص) فقط نوشتن ((محمد))!!!!!!!!! همین نشون میده اینا نه مسلمان سنی، بلکه گروهی تروریستی و ضد دین و ضد اسلام هستن.
پاسخ:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد.
بله درسته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">