قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

یاد اقتدارش ...

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۲۲ ب.ظ

بخشی از پیام امام خمینی برای پایان دادن به غائله پاوه

تا دستور ثانوى، من مسئول این کشتار وحشیانه را قواى انتظامى مى‌دانم. و در صورتى که تخلف از این دستور نمایند، با آنان عمل انقلابى مى‌کنم. مکرر از منطقه اطلاع مى‌دهند که دولت و ارتش کارى انجام نداده‌اند.

من اگر تا 24 ساعت دیگر عمل مثبت انجام نگیرد، سران ارتش و ژاندارمرى را مسئول مى‌دانم. و السلام.

روح اللَّه الموسوی الخمینى‌ 24 شهر رمضان 99/ 27 مرداد 58

۹۲/۱۲/۰۵
کربلایی مجید

نظرات  (۴)

ترجمه نامه 15
نیایش در جنگ 
نهضتی که برای خدا باشد
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۳ کبوتر حرم ...
و السلام

الحق و الانصاف که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است...

امام روح الله، خدا را شاکریم که شما را به ما بخشید. و خدا را شاکر تر از اینکه " آسید علی آقا"ی شما، پدرمان شده در این روزهای سخت...

روزهای سختی که رابطه ها، یکطرفه شده... او مثل همیشه، همانطوری که از خودتان آموخته، همانطوری که از مقتدای خودش، امیرالمومنین، خوب برایمان پدری می کند و ما بدتر از همیشه، بدتر از همیشه حق فرزندی را به جا می آوریم...

ما خون به جگرش کرده ایم و خدایش می داند که شب ها..........

امام روح الله، الحق و النصاف که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، اگر صفر نبود و بیست و هشتمین روزش، اگر صفر تمام نمیشد، مگر ما آغاز می شدیم؟

اگر نبود آن ماجراها....ما مرده بودیم، ما اصلا نمی آمدیم که روزی بخواهیم برویم...

آری این محرم است و این صفر، که مارا می کشد و دو باره زنده می کند...

مگر با یادی غیر از یاد علی هم می توان زنده شد؟ اصلا زنده کیست؟ آن که "هست" و آن که "وجود" دارد؟

هر آنکه بی یاد علی نفس بکشد، مرده است و خودش خبر ندارد. بدبخت و بیچاره است آنکه طلوع را بی یاد علی، و آنکه غروب را بی یاد علی می گذراند...

چقدر مصیبت زده است، آنکه در خیالش با علی قدم نمی زند؟

و می میرد هر آنکه عاشق علی می شود، تا به خودش  می آید، می شنود از در و دیوار..."قد قتل المولی..."

خدایا، تقصیر من نیست، به جان علی این کمبود واژه ها تقصیر من نیست. این پراکندگی نوشتن، تقصیر من نیست...این کم بودن، تقصیر من نیست... یک طرف قضیه علی است و دیگر طرفش هیچ...

اصلا تمام قضیه علی است، همه علی است و علی، همه...

دیوانه که می شوی با یاد علی، دیگر قابل هضم نیستی. گاهی حتی خودت هم خودت را نمی فهمی و تنها مولاست که دردت را می داند و نگاهش، نگاهش مرهم تمام بی قراری و رنج های توست.

مخاطبان این نوشته، همه بودند و همه ام...

فاطمیه، نزدیک است... فاطمیه نزدیک است...

در فاطمیه باید از علی گفت، در فاطمیه باید از علی نوشت...

کاش دنیا را می دیدیم، کاش دنیا را می شنیدیم، کاش زنده بودیم و نه مرده...

تا صدای نفس های جهان را می شنیدیم، علی علی علی.....

پاسخ:
فاطمیه ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">