قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

کوفه (8)

چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۱:۰۰ ق.ظ

در بعد از ظهر پنج شنبه دهم شهریور به سمت کوفه حرکت کردیم دل تو دلم نبود داشتیم میرفتیم کوفه ، کوفه ای که امام علی (ع) را تنها گذاشت ، امام حسن را تنها گذاشت ، مسلم و امام حسین(ع) را تنها گذاشت ، مختار را تنها گذاشت .

در راه کوفه یک مجروح هم دادیم بماند ...

میرسیم مسجد کوفه ، کلی نماز داشت .

مسجد کوفه یکی از چهار مسجد بزرگ و با عظمت اسلام است یعنی مسجد الحرام، مسجد النبی، مسجد القصی و مسجد کوفه . نقل است که کشتی حضرت نوح در این مسجد ساخته شده است. مسجد را اخیرا شیعیان هند باز سازی کرد ه اند که در ان کاملا معماری هندی مشخص است.

 

بعد از نماز ها مستقیم رفتم محل ضربت خوردن مولا  اگر خوب گوش کنی هنوز فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَة مولا  را می شنوی ، بعدش مرقد مسلم یاد قسمت های مسلم در مختارنامه افتادم  "باید پسر عمومیم حسین را خبر کنم که کوفیان همان اشباح الرجال دوران عمویم علی هستند باید او را از نزدیک شدن به کوفه بازدارم باید از کوفه حذر کرد باید از کوفه رفت " بعد مرقد مختار  ،  مختار ، من چقدر به مختار ارادت دارم ، واسطه ی این سفر پیش خدا و اربابم مختار بود.

انگار مختار خوشحال بود خوشحال از اینکه بعد از اینهمه سال تهمت ها و افتراهایی که به او بسته بودنند توسط گروهی به سرپرستی آقای فلاح که خیلی بهشون ارادت دارم و آقای میرباقری پاک شده یاد  آخرین خطبه مختار می افتم :  امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین افت دین است تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است  عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش ، و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین .

تزویر به شما امان می دهد تا مقاومتتان را بشکند  پس از غلبه شک نکنید گردنتان را خواهد شکست و لحظه شهادت مختار شگفتا! پیرمردی شصت و هفت ساله و این گونه با استقامت و شجاعت، آن هم با دهانی روزه دار، گویی تصمیم گرفته بود روزه خویش را در ضیافت خانه خاص الهی بشکند و بر سر سفره "..عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ" افطار کند.

تک تک دوستان مختارنامه ای را دعا می کنم. خیلی چیزها برام یادآوری میشه سر قبر مختار ، خیلی چیزها ....

مرقد هانی را هم که بسته بودند.

 در حالی که مداحی عربی و فارسی نزار قطری را در کوفه گذاشته بودند از کوفه به سمت نجف برگشتیم در اتوبوس شروع کردیم به خواندن برای مولا علی(ع) :   

یاعلیــ

یا علیــ

مالک ملک دلیـ

نام زیبای تو شد

رافع هر مشکلیــ

۹۰/۰۸/۱۸
کربلایی مجید

نظرات  (۲)

سلام
کوفه درد دارد!
درد غریبی، درد بی کسی.
محراب مسجدش نشانه حرفم.
یا علی
سلام
شروع کنیم، آسان می شود.
ان مع العسر یسرا
فان مع العسر یسرا
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">