قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

چله نشینان عشق

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ب.ظ

دوباره مرغ روحم هوای کربلا کرد ...

چله زیارت عاشورا از فردا تا روز ولادت ارباب عشق

هر کسی که مایل هست، لطفا اعلام حضور کنه

زیارت ارباب عشق روزی همه تون به زودی زود ...


پی نوشت این روزها: کلنا عباسک یا زینب (س)
مدافعان حریم حرم امّ مصائب زینب(س) 
"مدال افتخار": خدام السیده زینب لواء اباالفضل العباس (ع) ...
۹۲/۰۲/۱۴
کربلایی مجید

نظرات  (۹)

هدیه‌ای برای هرکس سراغی از کربلا و عاشورا می‌گیرد...

"روضه‌خوان"

از عناوین جهان مرثیه‌خوان ما را بس
گفتمان سازی شود برای اهالی حسین‌آباد!
برای هرکس دلش برای ارباب می تپد
پاسخ:
ممنونم ...

سلام

میخونم انشاالله از امروز و به فضل بیکرانشون  با صد لعن و صد سلام و دعای علقمه و نماز ارباب

پاسخ:
ان شاالله زیارت ارباب ...

یعنی میشه...:(

پاسخ:
ان شاالله میشه ...
سلام ... 
در پی باخت خجالت اور لنگی ها ، پیروزی افتخار آمیز استقلال و ورود به لیگ برتر اسیا رو به عموم هم وطنان تبریک میگم ... 
--------------------------
مجید جان شرمنده که فضای معنوی وبلاگتو کمی بر هم زدیم ... :)

سلام

واقعا ممنون-بیصبرانه منتظرم-مچکرم مچکرم مچکرم

   سلام

خوش به سعادتان...مشهد فقط حرم برید اصلا نیازی نیست به کافی نت برید-

هروقت برگشتید و فرصت کردید لطف کنید بفرستید- ممنون-

سلامت باشید-شما حلال کنید که زحمت شد-

پاسخ:
سلام
شرمنده دنبالش گشتم ولی چیزی پیدا نکردم.
براتون آپلود کردم و فرستادم، برامون دعا کنید ...
سلام خیلی خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییی وقته که ازتون خبر ندارم به هرحاللللللللل نمیدونم امشب هستید یا نه ما پاتوقا رو دوباره راه انداختیم تو وبلاگ مختارنامه ای هاست خوشحال میشیم شما هم بیاید...در ضمن ملاقات با اقای میرباقری چی شد به کل فراموش کردیم؟

پاسخ:
سلام
شرمنده این هفته نیز امام رضا طلبید و مشهد بودم و نتونستم شرکت کنم ان شاالله هفته های آینده.
دیدار با آقای میرباقری پیگیرهاش با میلاد نوریان عزیز بود ان شاالله بنده دوباره باهاشون تماس میگیرم ببینم چی شده و به کجا رسیده.
آری می شود
دیدار نزدیک است
به همین زودی ها
ان شالله
پاسخ:
ان شاالله
به دوستی وقتی داشتیم زیارت عاشورا را داخل حرم امام رضا میخوندیم گفتم ببین روز سومه داریم تو حرم امام رضا میخونیم ایشاالله روز چهلم حرم امام حسین ...
سلام علیکم.
دعوت شده اید جهت بازدید از وبلاگ بنده.
خوشحال می شویم.
پاسخ:
سلام
بله ممنون از دعوتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">