قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

نجف(5)

يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۵۳ ق.ظ
 

اولین شهری از عراق که به ان رسیدیم شهر بدره بود شهری خرابه .

اولین ایستگاهمان در عراق شهر کوت بود  ان هم خراب  در مسجدی که نماز خواندیم جلوی درش کلی نیرو با کلاش ایستاده بودند از آقای حسینی پرسیدم اینا برای چی اینجا هستند گفت اینا برای وزارت کشور عراق هستن و برای تامین امنیت .

بعد از نماز و صرف نهاری جالب  که خوشمزه هم بود در اتوبوس به سمت مقصدمان یعنی نجف راه افتادیم .

در اتوبوس کمی داشتم درباره شهر نجف می خواندم : نخستین ساختمان حرم مطهر در دوران هارون الرشید عباسی بنا گردید و پس از آن همواره در حال تجدید و عمران و توسعه بوده است .

گنبد عظیم و ایوان روحبخش آن، به دستور نادرشاه افشار با خشتهای طلایی تزیین شده. آیینه کاری حرم به وسیله هنرمندانی از اصفهان در سالهای دهه چهل شمسی انجام گرفت.

 قبر مطهر حضرت، درون صندوقی از خاتم و ضریحی نقره ای قرار دارد; صندوق خاتم از ساخته های دوران شاه اسماعیل صفوی است و از نفایس روزگار بشمار می رود. ضریح مطهر توسط هنرمندان هندی و چینی در سال 1345 هـ . ق. در هند به همت رهبر شیعیان اسماعیلی ساخته و تقدیم حرم مطهر گردیده است.

شهر بعدی نعمانیه بهتر از دو تای قبلی ولی باز هم  خراب .

بقیه شهرها را یادم نیست اکثر افراد  اتوبوس خوابیده اند من هم خوابم گرفته و می خوابم .

ساعت 16:30 به وقت عراق به نجف رسیدیم .

از اتوبوس که پیاده شدیم پسر بچه هایی با چرخ بار آدم ها را حمل و نقل می کردنند! به قولی تاکسیشون بود ، مثل زمان قدیم مصر که تخت روان بود اینجا هم اکثر خانم ها ی پیر سوار این چرخ ها می شدنند تازه یکیشون هم هی می خواست  من را سوار کنه!

نزدیک هتل بودیم که چشمم به گنبد امام علی (ع) افتاد  ....

به هتل نجف رسیدیم  و در اتاق مستقر شدیم . قرارمون این بود با همون خستگی راه  بریم حرم مولا.

۹۰/۰۸/۱۵
کربلایی مجید

نظرات  (۵)

سلام
حس خوبی است! آدم دارد پرواز می کند.
روحت برای جسمت بزرگ می نماید.
قلبت می خواهد از دهانت بیرون بزند.
داری به آرزویت می رسی.
داری می روی پیش مولا...
یا علی
سلام آقا مجید
مرحبا داداش مرحبا به خاطر حسن انتخابت واسه کد موزیک وبلاگت
خاطرات ابراهیم مالک اشتر با قمر بنی هاشم
خیلی عالی بود
هنوز سفرنامه هاتون رو نخوندم می خونم حتما
راستی عید قربان بر شما مبارک
..............
عید قربان پاک ترین عیدها است. عید سر سپردگی و بندگی ست. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است.
سلام
داریم قدم به قدم میاییم جلو ها...
و روزهای و دقایق ما هم میگذر به شوق دیدار...
سلام
وااااااااااای خدا
هواییم کردی
.....................................
علی علی
یادش بخیر... دل ما هم رفت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">