قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

مشهد نگین باغ رضوان ...

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۲۶ ب.ظ

صحنت مدینه مکه
 نجف کربلای ماست

یعنی تمام هستی مامشهدالرضاست ...

۹۲/۰۶/۲۶
کربلایی مجید

نظرات  (۱۰)

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۷ امین اسبوئی
حاج مجید هرچی واسه تو مشهد جور شد امسال واسه من داره قم جور میشه! :دی
میخواستم برم مشهد دو سه روز دیگه که تبدیل به قم شد به دلائلی.
اجتمال اینکه تهران بمونم خیلی کمه، دلتو صابون نزن دادا! :دی
پاسخ:
خیلی عالیه امین ایشاالله از قم هم راهی حرم برادرشون میشی و ما را هم یاد میکنی تو حرم :)
ایشاالله که میای!! :دی

دلم تنگ شده:(

پاسخ:
دلمان تنگ شد وُ قافیــه ها ریخت به هم ...

من ندیدم که کریمی به کرم فکر کند
به چه مقدار به زائر بد هم فکر کند

از شما خواستن عشق است ضرر خواهد کرد
هر که در وقت گدایی به رقم فکر کند

بهتر این است که زائر اگر آمد به حرم
دو قدم عشق بورزد سه قدم فکر کند

به کف صحن به گنبد به غم گوهرشاد
زیر این قبه به هستی به عدم فکر کند

به دو گلدسته دو تا ساق به دوش گنبد
به رواقی که شده پیش تو خم فکر کند

به چرا سال گذشته دو سه بار و امسال-
فقط این بار...به این قسمت کم فکر کند

به خودش...نه به کسانی که به یادش آمد
چون که در آینه کاری حرم فکر کند

موقع دست به سینه شدن و عرض سلام
کربلایی شده هرکس به علم فکر کند

چون که از باب جواد تو کسی داخل شد
خنده داراست که دیگر به قسم فکر کند

دیر وقتی ست که تا در حرمت دم بدهد
جای دم حضرت عیسی به دو دم فکر کند

بهترین نوع زیارت شده اینکه امشب-
هم کسی گریه کند پبش تو هم فکر کند
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۶ علی اکبر مجنون الحسین جان

بسم رب النفس….”ارواحناله لک الفدا”

بارها در تنگ آغوش ضریحت دیده ام !
فاصله بین من و روح من از مو کمتر است!
با حساب دنیوی در این حرم سرخم نکن!
چون بهای چار زانو از دو زانو کمتر است!
بس که با نیت نخوردی زود باور می کنی!
آب سقاخانه از یک مشت دارو کمتر است!
از خودت بگذر به ترفندی که در این بارگاه!
عارف بالله هم گاهی از آهو کمتر است!


باسلام عیداکبر الهی برشما مبارک باد با صفا....التماس دعای فرج.....لبیک یاحسین جان....

پاسخ:
سلام بر داداش علی اکبر 
قدم رنجه فرمودید خوشحالمان کردید :)
:)
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۳ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا
سلام برادرجان مجید عاشق کربلا....
فقیر یک وبلاگ کوچک به نام ارباب راه اندازی کرده ام... دوست داشتی سری بزن...
بااجازت لینکت کردم....التماس دعای فرج....
به نام  قلمدون عاشق کربلا داداش مجید....
دوست نداشتی بگو عوض کنم. بالام جان....
پاسخ:
سلام داداش
خیلی هم ممنون و متشکر :) با اجازه شما را هم لینک کردم .
ان شاالله میخونموتون داداش 
سلام
احسنت عالی بود
با افتخار لینک شدین
التماس دعا
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون و م تشکر :)

دست اگر باشد دخیل کنج دامان بهتر است

از نماز شب توسل بر کریمان بهتر است

دل ولو کوچک،به لطف تو بزرگی می کند

یک دل آباد از صد شهر ویران بهتر است

حرف ما آن است که آهوی نیشابور گفت

گاه مدیونت شدن از دادن جان بهتر است

سایه ای که بر سرم افتاد،عزت پخش کرد

سایه ی گلدسته  از تاج سلیمان بهتر است

دست بر سفره نبردم تا خودت تعارف کنی

تعارف اهل کَرم از خوردن نان بهتر است

یک کمی بنشین کنار ما،پذیرائی بس است

میزبان که می نشیند حال مهمان بهتر است

صبح محشر هرکسی دنبال یاری می دود

یار ما باشد اگر شاه خراسان،بهتر است

پاسخ:
سلام حاج آقا خوشحالمان کردید تشریف آوردید :)
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۳ امیرابوالفضل علوی
سلام..
بروزم.. به ما هم سر بزنید..
پاسخ:
سلام
متشکر از خبرتون
۱۰ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۳ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

با مطلب "هسته ای ایران در گلوی آمریکا! "

ان شاء الله حتما سر بزنید چون خیلی مهم است ! اگر هم دوست داشتید می توانید منتشرش کنید

با تشکر

پاسخ:
سلام متشکر از اطلاع رسانی
خوندم این به قول شما واضحاتـ است اما خبـت مشکل همینجاست که بیان واضحات سخته، شما اگر یه چیزی مشخص نباشه میتونی با یه واضحی تبیینش کنی اما خود اون واضح را تبینن کرده خیلی مشکله ...
بهترین صحبتی که میشه شنید از خود حضرت امام هستش ...
مشکلی که داریم دور شدن از خط امام هستش پس بهترین راه زنده کردن اندیشه های امام هستش و خوندن صحبتهای امام ...
خوشا به حال شما ملت! خوشا به حال شما زنان و مردان! خوشا به حال جانبازان و اسرا و مفقودین و خانواده‏هاى معظم شهدا! و بدا به حال من که هنوز مانده‏ام و جام زهرآلود قبول قطعنامه را سر کشیده‏ام، و در برابر عظمت و فداکارى این ملت بزرگ احساس شرمسارى مى‏کنم.
من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش مى‏کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگى روزمره خود به فراموشى سپرده شوند.
 اگر بندبند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالاى‏دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستى‏مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمى‏کنیم‏..

پیام امام به ملت ایران در سالگرد کشتار خونین مکه درباره قبول قطعنامه 598، 29 تیر1367
دو روز پس از اعلام پذیرفته شدن قطعنامه توسط امام، صحیفه امام، ج‏21، صفحات 93 و 94 و۹۸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">