قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

کیستی؟

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۰۱ ب.ظ

در را که زدند زن هنوز داشت برای فوت پدرش گریه می کرد.

مرد بلند شد که برود و در را باز کند.

زن گفت: «احتمالا آمده اند به من تسلیت بگویند. خودم می روم در را باز می کنم.» و رفت.

پشت در که رسید پرسید: «کیستی؟» 

گفت: «در را باز کن؛ آمده ایم علی را برای بیعت ببریم...»

محمد مبینی
۹۱/۱۰/۱۱
کربلایی مجید

نظرات  (۴)

:(( ...
در زمانیکه زمان یاد ندارد چه زمان / و مکانیکه مکان یاد ندارد چه مکان
دل من در بی یک واژه ی بی خاتمه بود / اولین واژه که آمد به نظر فاطمه(س)بود

وای .. دلم لرزید . . .

خیلی قشنگ بود ... خــیـــلی ..   =(

پاسخ:
:( یا علی ...
با عرض سلام ممنون ک سر زدید .
بیزحمت با اسم وبلاگ لینکمون بفرمایید .
با تشکر (مدیریت وبلاگ هواداران دو آتیشه حاج محمود کریمی) 
یا علی مدد
پاسخ:
ان شاالله در کارتون همیشه موفق باشید.
اجرتون با ارباب.
یا علی
۱۷ دی ۹۱ ، ۲۳:۲۹ علی اکبر
سلام برادر مجید عزیز

علی اکبر هستم وبسیار خوشنود از اینکه به حسینیه تو به لطف خدا ودعوت ارباب عالم وارد شدم... از خدا برات توفیقات روز افزون و مرگی مانند عسل شیرین به نام شهادت طلب می کنم....
پاسخ:
سلام داداش علی اکبر :)
حال شما، چه خبر خوبی؟
این حرفا چیه داداش خیلی خوشحال شدم دیدم اومدی به کلبه حقیرانه ما .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">