قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

شهید بهشتی ...

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۹ ب.ظ
 

جلوی دادگستری شعار میدادند« مرگ بر بهشتی» 
بهشتی هم می شنید. یکی ازش پرسید: « چرا امام ساکته؟ کاش جواب این توهین ها را می داد.»
بهشتی گفت« قرار نیست در مشکلات از امام هزینه کنیم. ما سپر بلای اوییم،نه او سپر ما.»

"خیانت های بهشتی! خیانت های بهشتی!" کار هر روزش بود؛ روزنامه مجاهد می گرفت روی دستش و سر چهار راه داد می زد. بهشتی می گفت: «چه نوجوان با همتی. چقدر در مسیر خودش جدی است.» از جدیت نوجوان خوشش آمده بود. چهارراه، مسیر هر روزش شده بود.

با جدیت می گفت «بهشتی سنیه. اشهد انّ علیا ولی الله نمی گه.»
یکی بهش گفته بود «شب بپا پشت سرش نماز بخون تا بفهمی اشتباه می کنی.»
 به بهشتی هم سپرده بود «امشب که فلانی می آد این جمله رو بلند بگو.»" اذان و اقامه گفت ولی اشهد انّ علیا ولی الله نگفت.
 به بهشتی اعتراض کردند تو که هر شب می گفتی، حالا امشب چرا؟
گفت «اگر امشب می گفتم به خاطر اون آقا بود. من که همه وجودم محبت علی است چرا باید برای یک نفر دیگر بگویم؟»
۹۲/۰۴/۰۹
کربلایی مجید

نظرات  (۴)

سلام علیکم
خدا کمکمان کند.
یا علی
پاسخ:
سلام
خدا کمکمان کند ...
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۲ ماوای قلم
دومیش جالب تر بود خیانتهای بهشتی ...موفق باشید
پاسخ:
ممنون
همینطور شما
در همه کارها خدا را در نظر بگیر...... چه نصیحت خوب ایکاش مسئولین کشور ما نیز به این نصیحت عمل کنند
هنوز کار دولت جدید شروع نشده است که سنگ اندازى ها شروع شد
بعد از فعال شدن آقاى...... بعد از چهار سال و تهدید دولت آقاى روحانى
و بعد از تصویب مصوبات بسیار عجیب در مجمع بانک مرکزى
حال نوبت به اعضاى گروهک جبهه پایدارى در مجلس رسید که اینروزها به شدت بدنبال جمع کردن امضا براى تصویب دو فوریت لایحه اى میباشند که آقایان تازه و در این هفته و پس از سى و اندى سال به این فکر افتادند که این لایحه را ابداع کنند برخى از مفاد این لایحه بدین شرح است:
•وزیر معرفى شده براى وزارت مربوطه،باید حداقل ده سال(10) در آن وزارتخانه سابقه فعالیتى مدیریتى داشته باشد!!!!!!
•مدرک وزیر پیشنهاد شده حداقل فوق لیسانس باشد(بنابراین مثلا تأیید صلاحیت آقاى غرضى که مدرکش لیسانس بود براى پست ریاست جمهورى،کار اشتباهى بود.)سؤال اینجاست که چرا آقایان تازه به این فکر افتاده اند
• و بندهاى عجیب دیگرى......
جالب اینجاست که غلامرضا کاتب یکى از اعضاى همین گروهک و نماینده مجلس اظهار داشت:((تمام سعى خود را میکنیم که این طرح قبل از مراسم تحلیف به صحن علنى مجلس رود و رأى بیاورد و شوراى نگهبان نیز تصویب کند تا دولت یازدهم موظف!!!!!! به اجراى آن شود)) واقعا این آقایان که اینگونه مکر میکنند،آگاه نیستند که مکر خدا ذى نفوذترین مکرها است، واقعا این آقایان در این سنگ اندازى ها خدا را در نظر میگیرند؟
خدا پشتیبان رئیس جمهور عزیزمان حاج آقاى روحانى باشد لاحول ولاقوة الا بالله العلى العظیم.توکل برخدا.
پاسخ:
اگر سعی کنیم نگاه شخصی به مسائل نداشته باشیم خوب هستش :)
در واقع باید همونی باشه که شما اول صحبتتون نوشتید باید در همه کارها خدا را در نظر بگیریم
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۹ مریم السادات طبسی
سنگ اندازی....!!!
چه واژه ی غریبی...! شایدم قریبی!
بگذریم...
داداش مجید... ختم قرآن شرکت نمی کنید؟ وبلاگ مختارنامه ایها
داره پر می شه ها...
پاسخ:
ممنون از اینکه خبر دادید آبجی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">