قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

شهرک مختارنامه

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۴۷ ب.ظ

مستقیم برم سر اصل موضوع و اون قسمتی از صحبتهایی که مربوط میشد به مختارنامه

توی دیداری که در تاریخ 91/09/19 با آقای دارابی معاون صداو سیما داشتیم.

همون سوالی که همیشه داشتیم و داریم! را از آقای دارابی پرسیدم اینکه چرا شهرک مختارنامه باید تخریب بشه. هر چند گزارش مشروح این دیدار را خبرگزاری دانشجو گزارش کرده ولی خب کامل نیست.

به آقای دارابی گفتم امیدوارم فیلمهای تاریخی بیشتری ساخته بشه.

سریالهای تاریخی و فیلم های تاریخی ای که ساخته میشه مثل مختارنامه فاخر باشه و اینکه امیدوارم به زودی سریال تاریخی سلمان فارسی را از تلوزیون شاهد باشیم.

درباره شهرک مختارنامه گفتم و اینکه ما چهار هفته پیش این شهرک بودیم و شهرک را از نزدیک دیدیم با اقای فلاح در این باره صحبت کردیم و طبق گفته آقای فلاح نامه ای از قسمت حقوقی صدا و سیما را دریافت کردند مبنی بر انصراف قطعی صدا و سیم از خرید این شهرک و لودرهایی که ما دیدیم که آمده بودند که شهرک را خراب کنند پس چرا از اول اینقدر هزینه شد که حالا بخوایم این شهرک را خراب کنیم.

بهشون گفتم وقتی همچین شهرکهایی باشه دست کارگردان ها و تهیه کننده ها برای ساخت فیلم های تاریخی بازه و راحتتر وارد این عرصه خواهند شد همونطوری که دیدیم وقتی فیلم مختار تموم شد بلافاصله فیلم تاریخی دیگه ای در همین شهرک مختارنامه آغاز شد.

اما توضیحات آقای دارابی که فرمودند که قرار است بزرگ‌ترین شهرک تلویزیونی خاورمیانه ساخته شود که ماندگار باشد. شهرک مختارنامه ماندگار نیست اتفاقا من دیشب صحبتی با آقای میرباقری داشتم که ایشون هم همین نظر را داشتند که ما شهرک مختارنامه را فقط برای مختارنامه و به اصطلاحی یکبار مصرف ساختیم و اصلا صلاح نیست این شهرک نگه داشته بشه! ان شاالله این شهرک تاریخی بزرگی که قرار است ساخته شود شهرکی بسیار عظیم و با مصالح عالی ساخته خواهد شد که ماندگار باشد.

۹۱/۰۹/۲۴
کربلایی مجید

نظرات  (۵)

چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
همون چی بگم؟! :(
سلام پس خرابش می کنن! خب چه کاریه دوباره این همه هزینه کنن همین رو تعمیر کنن و گسترده ترش کنن کلی هم صرفه جویی کنن...
ای بابا تو این مملکت واقعا انگار برنامه ریزی دراز مدت جایی نداره !!
پاسخ:
اینطوری هم نیست که برنامه ریزی داز مدت جایی نداشته باشه
جای داره اتفاقا یه همایشی بودم شنبه که سر همین برنامه ریزی های بند مدت سه کشور چین و کره جنوبی و یه کشور دیگه که الان یادم نیست صحبت شد که ما زودتر برنامه ریزی بلند مدتمون را شروع کردیم ولی خب اونا زودتر به اون اهدافشون رسیدن.
به خودمون و مردم هم برمیگرده این مورد.
اما درباره شهرک خب چی بگم ...
سلام
خاطره ی نمایش وهبمونو نوشتم تو وبم.
خیلی طولانیه ولی قشنگه حتما بخونیدش..
پاسخ:
سلام خوندم خیلی عالی بود
ان شاالله همیشه توی صحنه های فرهنگی دست به کار باشید.
و من الله توفیق
۲۵ آذر ۹۱ ، ۲۳:۴۱ مرضیه سادات
عجب!
ممنون که از شهرکون دفاع کردید.
کاش کسی ازشون میپرسید مگه پول شماست که میخواید دورش بندازید؟
از جیب مردم رفته ناسلامتی!
پاسخ:
خواهش میکنم کار خاصی نکردم ...
ولی خب به قول یکی از دوستان یک وظیفه مختارنامه ای بود.
سلام

اقا مجید بهشون میگفتید
مصالح عالیتون هم دیدیم
به قول معروف
گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه بو می ده

بازم وعده سر خرمن
بزک نمیر بهار میاد کنبزه با خیار میاد


پاسخ:
سلام داداش
امیدوارم که حالا این شهرکی که گفتن واقعا درست باشه و به قول شما وعده سرخرمن نباشه.
ولی من هنوز نتونستم حداقل به خودم بقبولونم که اون شهرکی که من دیدم یه بار مصرف باشه حالا درسته بعضی خونه هاش سقف درست حسابی نداشت ولی این را نمیشه تعمیم داد به کل شهرک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">