قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

سلام بر ...

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ

سلام بر دست هایی که بی انگشت شد، ولی با ظلم هم دست نشد ...
برادر جان سلیمان زمانی ... 

۹۳/۰۱/۳۰
کربلایی مجید

نظرات  (۵)

راه قدس از انتالیا میگذزد؟؟
روجوع ب فاطمیون
ّسم الله. سلام اخوی گرامی
مجید جان اگه همه چی جور بشه ایشالا یکی از روزای نمایشگاه کتاب با سرویس دانشگاه میام تهران. فکر کنم روزش جمعه هم هست. حالا دقیقش رو برات مشخص میکنم. اگه تونستی و شرایط فراهم شد ببینم همدیگه رو ساعاتی بد نیست. کتاب امانتی رو هم میرسونم بهت و خیالم راحت میشه. توام کتابی که دادمو خوندی حتما و میخوای پسش بدی نه؟!! :دی. فرصتت که تموم شد! :پی
ایشالا شرایط فراهم بشه که بیام.
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
ســــــــــلام ...
به به چقدر خوب باشه ایشاالله ما در خدمت شوما هستیم.
بله که خوندم :پی منتظر خبرت هستم.
شیعه یعنی تو
با غم بسیار
شیعه یعنی حال تو بین در و دیوار
داغ تو زهرا
در خفا ماندن
شیعه یعنی تا قیامت محرم اسرار
خوشا تو که چنین غریب
فدای مرتضی شدی
شیعه فدایی شدن است
خوشا تو که فدا شدی
عقیق خاتم، زهرا
نور دو عالم، زهرا
راز محرم، زهرا
شهید حیدر، زهرا......................................
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۰۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم....
تقدیم به شما گرامییان
از سوی حسینیه ی ققنوس کربلا
خوشبخت باشیدوشیرین کام ان شاالله و از یاران مولایمان اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا
دل مولاجانمان را با خوشبختی و مهربانی خویش با خانواده و وفاداری به همسر و اهل خود شاد کنید
برای خوشبختی همدیگر بسیار دعا کنید.
رضای مولایمان رضای خداست!
امیداست آن سرورعالم؛از همه ی ما در این صبح جمعه ی الهی راضی شود.
امیدوارم هرگز یک تار موی از سر مَحْرَمِتان به نامحرمان دنیا نفروشید.
حلال خدا را حرام نکنید و حرام خدا را حلال نشمارید....
آمین یارب العالمین
زندگی به سبک شهدا!!!
 «می‌برم با خانم و بچه‌ها بخوریم»
جعبه شیرینی رو جلو بردم و تعارف کردم. یکی برداشت و گفت: می‌توانم یکی دیگر هم بردارم؟
گفتم : البته این حرفا چیه؟ سید یک شیرینی دیگر هم برداشت.
هر جا که غذای خوشمزه یا شیرینی یا شکلاتی تعارفش می‌کردند، بر می‌داشت اما نمی‌خورد. می‌گفت: «می‌برم تا با خانم و بچه‌ها با هم بخوریم.»
به ما هم توصیه می‌کرد که این خیلی موثر است آدم شیرینی‌های زندگی‌اش را با خانواده‌اش تقسیم کند.
شاید برای همین هم همیشه در خانه نماز را به جماعت می‌خواند.
پی نوشت:
برداشتی از کتاب مجموعه خاطرات شهیدسید مرتضی  آوینی
التماس دعای عهد وفرج مولایمان را فراموش نکنیم.....
بسم الله. سلام برادر
به نظر میاد ایشالا روز آخر نمایشگاه، 20 اردیبهشت روز جمعه همراه با دانشگاه میام. اگه برنامت جور شد بیا حتما. ترجیحا سعی کن دوستات نباشن! :دی
تا اون وقت ببینیم خواست خدا چیه. هماهنگی های دقیقتر همون موقع. التماس دعا
یا حق
پاسخ:
سلام اخوی
چشم ان شاالله، بیا گل روی ما را ببین نورانی بشی! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">