قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

زائر رضا ...

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

پدرشان میگفتند: "زیارت رضا مثل زیارت خدا است در عرش"

خودشان میگفتند: "سه موقع میآیم سراغتان، اول نامه اعمال را که میدهند، دوم پل صراط، سوم پای حساب کتاب"

پسرشان میگفتند: "از طرف خدا ضمانت میکنم بهشت را برای زائر با معرفت پدرم"

حلالمان کنید ...

۹۲/۰۲/۰۲
کربلایی مجید

نظرات  (۹)

چشم انتطارم
همین ...
پاسخ:
ان شاالله به زودی
التماس دعا
سلام ما رو برسونید خدمت اقا
پاسخ:
دعا بفرمایید سلامت برسیم چشم.
انشاالله سفر پر برکتی باشه براتون...منو مخصوص دعا کنید:)
پاسخ:
همین الان برگشتم ...
واقعا دلمان تنگ حرم است، به دوستی میگفتم میبینی امیر وقتی داری از بالای سر امام خارج میشی همین که از قسمت سمت چپ میای بیرون و دیگه ضریح را نمیبینی دلت تنگ میشه و میخوای دوباره برگردی اونجا یاد همون حرف علامه افتادم که تو حرف امام رضا اون رافت را واقعا میشه احساس کرد، ما که وداعمون صحن انقلاب و ظهر جمعه و با روضه علی اصغر بود، دلمان بدجور تنگ است ...
دعاکن امسال قسمتم بشه برم
ممنون...
التماس دعا داداشی :)
پاسخ:
ان شاالله میریم
سلام.
خوشحال میشیم سری به ماهم بزنید.
پاسخ:
سلام
به روی چشم
حلالمان کنید اقا
پاسخ:
آقا جانم ...
 ... زیارتتون خیلی قبول اقا مجید ...  :)
پاسخ:
خیلی ممنون ... واقعا دلم برای حرم تنگ شده ...
یا امام رضا
پاسخ:
یا امام رضا ...

جدا شدن از معشوق درد  دارد..اینقدر که دلت میخواهد بمیری....

زیارتتان قبول انشاالله

پاسخ:
بله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">