قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

زائرم کردی و غم ها را زدودی از وجودم .......

پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۵:۳۱ ب.ظ

و حس کبوتر بودنم را تازه فهمیدم ..

 

       وبستم رشته پرواز خود را با هزاران زائر دیگر..


              و گفتم ای کران تا بی کران زائرم کردی و غم ها را زدودی از وجودم..


                   بگو تا نامه بر باش..


                      ز بام خود هوایم کن


                           برای یک سفر امشب دعایم کن


                                که تا کربـــــــبلا پر گیرم و بوسم دوباره خاک سرخی را

 

                                                                  که بوی سیب سرخ می آید از آن شش گوشه روشن ....

 

                                                                                         به امید خدا آقا ما را هم طلبید ...

                                     

http://www.mokhtarnameh.com/news/1-latest-news/924--l-r-.html  

 

۹۰/۰۵/۰۶
کربلایی مجید

نظرات  (۱۱)

سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی
سلام آقا مجید
متوجه شدم شما هم مثل من مشکل سربازی داری وتسه سفر کربلا!
شرایطت چه طوریه تو؟ من دقیقا یه ماه هستم که عازم خدمت شدم و الان توی میاندوره هستم!!!!!
اگه میشه زودتر بگو ببینم تو تو چه مرحله ای هستی و چه کارایی در نظر داری بکنی.
منتظرت هستم
ایشالا کار جفتمون درست بشه
یا علی
پاسخ:
همه جواب ها را به ایمیلت ارسال کردم
سلام..
از شعر زیباتون لذت بردم ان شاالله موفق باشید
پاسخ:
سلامت باشید
سلام.
کارهایت درست شد؟ کی میروی انشاالله؟
پاسخ:
بله خدا را شکر درست شد فقط منتظر اقای حامد سرلکی هستم که ایشون هم پاسپورتشون را بگیرند
۲۹ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۱۵ فاطمه - فاطر
من از بچه های تویترم... وبلاگتون واقعا خوبه! پرباره..... ان شاء الله موفق باشید!
سلام خوشحالم کارتون درست شد انشاالله هر موقع رفتین ما رو هم فراموش نکنین
پاسخ:
حتما به روی چشم مگه میشه بچه های مختارنامه را فراموش کنم
سلام آقا مجید از نظرات قبل متوجه شدم شما هم عازم کربلا هستید (درسته؟)
خوشا به سعادتتون؟ سلام منو به آقا امام علی (ع) و امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) برسونید ... انشاالله به کاظمین و سامرا هم مشرف شدی سلاممو به معصومین اونجا هم برسون ... آقا به نهر القمه رسیدی نکنه مارو فراموش کنی !!! وسط بین الحرمین ... وای نگو چه صفایی داشت ، آخه من هم یه بار مشرف شدم ولی اونموقع بچه بودم زیاد درک نکردم الان با دیدن مختارنامه تازه فهمیدم چه گوهری رو قدر ندونستم ...
سر قبر مختارم برو ، مسجد کوفه ... خلاصه مارو هیچکجا (مخصوصا جاهای ذکر شده فراموش نکنیا) مخصوصا این روزا که نیاز مبرم به دعای شما دارم ...
خیلی آقایی _ التماس دعا _
پاسخ:
مگه میشه دوستان مختارنامه را که حدود 11 ماه با هم بودیم را فراموش کنم اگه لایق دعا بودم چشم
آقا معلوم هست کی قراره برین شنیدم همین روزاست ...
انشاالله این سفر با کوله باری از سوغاتی های معنوی برای دوستان باشه...
آقا لینکت کردم تا بیشتر باهات در ارتباط باشم ... خواستی مارو هم لینک کن
راستی به مقام حضرت علی اکبر و کف العباس (ع) رسیدی حتما ما رو دعا کن راستش اونموقعی که ما رفتیم تاسوعا عاشورا بود و اونجا خونی و مالی ... متوجه ای که ؟
نشد درست و حسابی دعا کنیم ... انشاالله شما نائب الزیاره ما باشید ...
پاسخ:
محتاجیم به دعا
کی بر میگردید ؟
پاسخ:
احتمالا یک هفته هستش
به‌به خلاصه خوشا به سعادتتون قدر اون لحظه ها رو بدونید ، بقل ضریح شش گوشه امام حسین و حضرت عباس و قتلگاه اون بزرگواران بین الحرمین و نهر القمه و تل زینبیه
محل خیمگاه اون بزرگواران ، مسجد کوفه محل ضربت خوردن حضرت علی و و و و...
خلاصه خیلی التماس دعا اسم من هم حسینه انشاالله به ضریح پاک امام حسین (ع) رسیدی برای حسین نام گناهکاری چون من هم دعا کن ... برای منم از ایشون شفاعت بطلب ... نه تنها از ایشون بلکه از همه ی بزرگواران اونجا ... امام حسین شما رو دوست داشته برای همین شما رو طلبیده ... پس چه بهتر ما هم به کسی که امام حسین دوستش داره التماس کنیم ... التماس دعا ...
پاسخ:
لطفا داری حسین اقا به روی چشم
سلام زیارت قبول
پاسخ:
ممنونم انشاالله قسمت شما هم بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">