قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

دنیا زیباست اما...

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۷ ب.ظ

دنیا زیباست اما زیبایی ظاهر را چه سود …

سید مرتضی آوینی…


 اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر…قفس ما شکسته آزاد شدیم از غم…رها شدیم…گفتی:خوبان را مزد میدهند به شهادت …ما را چاره ای کن که خوب نیستیم…صابرمان کن به این شبهای جدایی از باران…دعا کن در این ویرانی قفس مقصد ما هم پرواز باشد…

۹۱/۱۱/۲۴
کربلایی مجید

نظرات  (۳)

خدا خیرتون بده...
امروز داشتم خاطرات هفته گذشته خودم با آقا سید رو برای یکی از دوستان تعریف میکردم، بلافاصله بعد از بالا اومدن صفحه وبلاگتون...
چیزی شبیه" ایست قلبی" نصیب ما شد...
اسفند 90رفته بودم فکه، آقا سید حسابی ما رو شرمنده کرد...
"زمان بستر جاری عشق است تا به مرور انسان را به خدا برساند..."
جمله ای از آقا سید در جواب ما.
پاسخ:
یادش به خیر فکه ...
سلام داداش ...
ممنون
جمله کوتاه و زیبایی بود
راستی داداش در مورد دیدار با میرباقری از جزئیاتش بگو ...
میاد اصفهان یا بای بیایم تهران ..
ممنون
یاعلی
پاسخ:
سلام مهرداد جان
پیگیر کارهاش میلاد نوریان عزیز هستش همشهریتون :)
دیدار اگر جور بشه، احتمال خیلی زیاد تهران هستش.
سلام....دوستی میگفت هفته ای یکبار را میهمان شهید اوینی هستم تا خیلی چیزها یادم بماند..
پاسخ:
سلام
دلمان تنگش است ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">