قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

درای سفر

شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۲۸ ب.ظ

سفر کربلا که مسجل شد عاشورایی شدم ، از همان دَمٍ نخستین ، بوی خوش یار استشمام میشد ،  از همان لحظه ای که در سایت مختارنامه سایتی که ماه ها در آن بودیم و بحث های مختلفی را انجام دادیم ، اسم خود را در میان برنده ها دیدم ، کربلا ، کربلایم به آسمان میرفت و نغمه محزون سرود خلوت تنهاییم را می شکست که:

بوی آن دلبر چو پران میشود               این زبان ها جمله حیران میشود 

جاذبه خوشی بود ، در نام خوش کربلا و نجف و سامرا و کاظمین غرق شدم ، یک مجموعه نیکو ، یک زنجیر پرصلابت و پراحتشام و روحانی.

به استقبال کربلا رفتم ، عاشورایی شیفته و شیدا غزل خواندم:

امشب ای افلاکیان ما خاکیان در آتشیم         ای فلک بنگر زمین گردیده آتشپاره ای
 

هر که دارد هوس کرببلا بسم الله ...


در راه بودن وجد دیدار دوست را تشدید می کند .

زیارت به تعبیری پیوستن قطره به دریاست .

 زیارت به نوعی دریافتن خویشتن خویش است .

زیارت دوست مواجهه با آیینه مصفای پاکی است که زنگار دل آدمی را می زداید

اتوبوس به سمت مهران میراند و ما را با خود میبرد تا قطره به دریا درافتاده به لطف و مرحمت الهی به دریای بی پایان فیض حضرت دوست درافتد.

۹۰/۱۱/۲۹
کربلایی مجید

نظرات  (۹)

سلام
کربلا، آن سوی عاشقی است!
یا علی
سلام به به چه عکس زیبایی انشالله باز قسمت شود زیارت کربلا
به ماهم سر بزنید
سلام حاج مجید
با مطلب زیر بروزم :
منجی در قرآن
امید به نجات و انتظار بهروزی در قرآن مجید به صورت شعار و صرفاً یک آرمان طرح نشده، بلکه وجود مستمر رهبر این نجات پرداخته شده است........
منتظر نظرات شما عزیزان هستم
التماس دعا فرج
۰۱ اسفند ۹۰ ، ۰۱:۵۷ ستاره سهیل
من نیاز می کنم و تو ناز حسین...
دردسری شده سفر کربلای من...
سلام بر افسران جنگ نرم
خدا قوت...
انشاالله بتوانیم با حضور در پای صندوقهای رای سیلی محکم دیگری بر صورت دشمنان بزنیم
با مطلب جدیدی بروز شدم ومنتظر نظرات شما بزرگواران
انسان از دیدگاه علّامه محمد تقی جعفری رحمة الله علیه
اقسام انسان ......
التماس دعا
سلام
دوباره نگارش آشنای مجید* مختارنامه و یاد آوری حال و هوای سایت مختارنامه و خاطره شیرین برنده شدن مختارنامه ایمون!
نمیدونم چرا چند وقته هم دارند راجع به روزهای قشنگ گذشته صحبت میکنند؟
شاید دل همه برای حال و هوای سایت و بحث و گفتگوهای داغمون تنگ شده
آرین داداش!
زیبا نوشته بودی مخصوصا این جمله:"جاذبه خوشی بود ، در نام خوش کربلا و نجف و سامرا و کاظمین غرق شدم ، یک مجموعه نیکو ، یک زنجیر پرصلابت و پراحتشام و روحانی."
حرفات حرف دل بود و لاجرم بر دل نشست

روز وصل دوستداران یاد باد
یاد باد آن روزگاران یاد باد
سلام آقا مجید .. همه ی قسمتهای سفرنامه تون رو خوندم .. خیلی دلنشین و زیبا بود .. فرصت کم بوده و دل شما مشتاق .. و شاید روزها و هفته ها نشستن پای ضریح اگرچه آروم تون میکنه ولی باز هم کمه .. اما وقتی وصف زیارت رو از زبان دل تون شنیدم حس خاصی پیدا کردم.. اینکه زیارت در همین فرصتهای لحظه ای و دیدارهای کوتاه ، داره نشان از برکت و اتفاق خوشی رو میده که تو دلهای زائران خالص اتفاق می افته..
و این پست آخر ، به زیبایی وصف کردی که ..
((زیارت به تعبیری پیوستن قطره به دریاست .
زیارت به نوعی دریافتن خویشتن خویش است .
زیارت دوست مواجهه با آیینه مصفای پاکی است که زنگار دل آدمی را می زداید

اتوبوس به سمت مهران میراند و ما را با خود میبرد تا قطره به دریا درافتاده به لطف و مرحمت الهی به دریای بی پایان فیض حضرت دوست درافتد.**)))

ان شاا... دوباره و چندباره زیارت مولا، نصیب دلِ پاکتون بشه ...
سلام
کربلا و عاشورا ...
این اسامی چه شوری به پا می کنند تو دلها، انگاری مایه حیاتند برای دلهای مرده ادمی

ممنونم داداش به خاطر این پست زیبا و یه خاطر یادی که از سایت مختارنامه،خونه باغ قشنگمون کردید
چقدر خاطره دارم از اون روزهای فراموش ناشدنی
انشاءالله باز هم نصیبتون بشه سفر عشق
چهره گل باغ و بستان را گلستان می کند - دیدن مهدی هزاران درد درمان می کند - مدعی گوید که از یک گل نمی گردد بهار - من گلی دارم که عالم را گلستان می کند.

سلام به روزم منتظرحضور گرم شما ونظراتتون هستم.یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">