قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

تحریم ...

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۲ ب.ظ

عباس نشان داد

فقط با زدن به دل دشمن می شود

تحریم را شکست!

فرات شهادت دهد ...

۹۲/۰۳/۲۵
کربلایی مجید

نظرات  (۲۴)

سلام دوباره
دوست گرامی حتما شنیدی من لا معاش له لا معاد له.
این حرف بنده نیست که آب و نون رو مهم میدونم. اول باید مشکل آب و نون حل بشه بعد از مردم بخوایم به انقلاب و آرمان و امام و مهمتر از همه اسلام پایبند باشن. این یه نیاز غریضی هست دوست من، ایمان آدم ها هم مثل هم نیست که از همه انتظار داشته باشیم در برابر فشارهای اقتصادی احمل کنن و صبوری کنن، هرکی ظرفیتی داره، بعضی زیاد بعضی کم. اگه تلاش افرادی مثل شما به بار مینشست و 4 سال دیگه یکی رییس جمهور میشد که معلوم الحال هست، شماهایی که براش تلاش کردین و اون همه ضعف و ایرادهای اساسی رو نادیده گرفتین پیش خدا مسئول بودین...
خدا رو شکر، همه واسه شما که طرف رای نیاورد و بخیر گذشت، هم واسه ممکلت که آدم درست حسابی رای آورد...
میدونم انتخابات تموم شده، خواستم بهتون هشدار بدم که خدا یبار دوبار اشتباه رو میبخشه، ولی دیگه هربار تو پیدا کردن مصادیق اشتباه کنی و شرایط رو نادیده بگیری و بعد به درگاه خدا پشیمون بشی فایده نداره! همینجا درست تصمیم بگیر...
ایدوئولوژی مون از کجا متوجه شدی فرق داره اخوی؟!! من که هنوز چیزی نگفت خدمتتون...
راستی اگه فرصت دارین دوست دارم درباره ی این جملتون یه توضیحبدین، چون یخورده مبهم و گنگ هست راستش... ((ما تو دینمون یه عقایدی داریم از همین آب و نونی که فرمودید میرسیم به نماز ...)). لازم به یادآوری هست که به نظر میاد دینمون هم یکی باشه.... بنده هم مسلمان و شیعه 12 امام هستم.
منتظرتون هستم
مستدام باشی
پاسخ:
سلام بر شما
من سال 88 طبق تشخیصم انتخاب کردم و درست هم انتخاب کردم چون از کسی طرفداری نکردم که کومله و دموکرات طرفش بودن و دلایل کافی هم برای انتخابم داشتم ...
از هشدارتون تشکر میکنم و توصیه میکنم شما هم دقت کنید تو انتخابهاتون
 البته اولویتها فرق داره (بحث مسلمان بودن و شیعه دوازده امامی را مطرح کردید عرض کردم این موضوع رو)
بابت ریاست جمهوری هم بهتون تبریک میگم ...
اگر تمایل داشتید این متنی که در جواب خانم زهرا نوشتم را بخوانید تا تفاوت ایدئولوژی را متوجه بشید.

صبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر.............

بالاخره ما نفهمیدیم داریم از خودی میخوریم یا غیر خودی!!

پاسخ:
کسایی که رای دادند همه خودی اند 

... انگار انتقادی نوشتن ها و سیاسی نوشتنهامون  تازه داره شروع میشه ...

 خدا یاری کنه هممون رو در این مبارزه جدید ... :)

 راستی بالاخره شما مقاله ما رو خوندین یا نه  ؟ ....  =/

پاسخ:
کدوم مقاله را میفرمایید؟ فراموش کردم.
منتظر نظراتتون هستیم....
پاسخ:
هر چند زیاد تو کار نظر نیستم ولی سعیم را میکنم
سلام
حالا بحث سال 88 مد نظرم نیست، گرچه رای با این توجیه که ((از کسی طرفداری نکردی که کومله و دموکرات طرفش بودن)) قابل قبول نیست، ولی باز هم منظورم به 88 نبود. گرچه اگه 88 به فردی رای دادین که الان سمت ریاست رو برعهده داره، قطعا دربرابر اوضاع الآن ممکلت شما هم مسئول هستین، چون احیانا در تشخیص اصلح دچار اشتباه شدین و باز هم احیانا سعی کردی افرادی دیگه ای رو متقاعد کنین که به شخص مورد نظر شما رای بدن و این اشتباه تکراری...
درباره ی اولویتها هم بگم، حرف دین که عوض نمیشه، اگه هم اولویتها فرق کنه (در مسائل اساسی) به خاطر برداشت های اشتباه هست نه موضوع دیگه... امکان نداره در اولویت بندی هردومون درست فکر کنیم.
منم به شما تبریک میگم بابت رئیس جمهور جدید، بالاخره رئیس جمهور همه مون هست دیگه.

راستی اون چمله رو اگه فرصت دارین یخورده تشریح کنین ممنون میشم، آخه نتونستم برداشت درستی بکنم ازش.
البته اگه در مجموع تمایل به ادامه ی بحث ندارین بگنی ها، من ناراحت نمیشم. :)
یاهو
پاسخ:
سلام
چرا قابل قبول نیست؟ الحاق پیدا نبود سال 88؟
سال 88 کسانی که الحاق را دیدند و به دومی رای دادند در خون تمام بسیجی هایی که کشته شدن، در خون اون مادر و دختر شریک هستند
برای انتخاب حاج حسین میگفت این بچه کوچولوهایی که نشون میداد "نوجوونها" بچه های قمی که تو عملیات رمضان بودند من سه ماه بعد از این یا چهارماه بعد از این وارد این منطقه شدم درخط پدافندی لشگر 17علی ابن ابی طالب ، با رمضان فاصله داره ،خط سنگین بود. تک سنگین شد، پاتک های سنگین روی بچه ها بود. ومجبور به عقب نشینی شدند. این جنازه های  شهدا جاموند. ما شب ها میرفتیم شناسایی جلوی خط عراقیها، جنازه های بچه ها را میذاشتیم لای سفره های نون جمع میکردیم استخون هاو... میاوردیم عقب، اون استخون ها اون خون ها ، این کتک ها امروز از ما نمی پذیره همینجوری الکی تصمیم بگیریم ،همینجوری حتی فکر کنیم ،همینجوری عمل کنیم. فکر نکنید ما همینطوری الکی تصمیم میگیریم
ببینید تکلیف اون دوران ما آن بود که انجام دادیم، تکلیف بیست و سه خرداد امسال ما یک چیز و تکلیف الان ما یک چیز، اینها را از هم تفکیک کنید.
ما قرار نیست و نبود بهترین آدم ایران را انتخاب کنیم ما باید بهترین را بین شش نفر در سال 92 و در بین چهار نفر در سال 88 انتخاب میکردیم من از هیچ کدوم از انتخابهام پشیمون نیستم.
بله اولویت دین عوض نمیشه، ولی خب شاید برای کسی دین اولویت نباشه!!
برای رزق و روزی این لینک را مطالعه بفرمایید.
الآن نوشته ای که بهم گفته بودین رو خوندم. در جواب خانم ((زهرا)).
برای من جالب بود این حرفا، گرچه حرفهای جدیدی نبود و بارها وبارها شنیده بودم، ولی باز هم معیارهاتون خیلی جالب بود! گرچه خطابتون به کس دیگه ای بود ولی خوب منم نظرم رو میگم.
مگه افراد دیگه ای که میان حرف میزنن و انتقاد میکنن و شخصی غیر از شخص مورد نظر شما رو تایید و همراهی میکردن  خلاف معیارهای انقلاب مد نظرشون بود؟!!! جای تعجب داره اون حرفاتون! یعنی فقط دکتر سعید انقلابی حرف زدن و بقیه نه؟! گفتین به حرف علما باید اعتماد کرد و اینها، مگه تنها عالم این مملکت اون چون نفر هستن؟!!! این حرفتون بیشتر متعجبم میکنه!!! قصد ندارم اون حرفاتون رو نقد کنم وگرنه بیشتر از خود نوشتتون میشد نقد بنده، البته حرفام رو از روی هوا و هوس نمیزنم، مطمئن باشین با معیارهای اسلامی براتون حرف میزنم.
خلاصه اینکه این شخصی که مد نظر شما بود از تمام 7 نفر دیگه دورتر از معیارهای اسلام و انقلاب و نظام اسلامی بود! خدا رو شکر که منت گذاشت و مردم آگاه شدن و فریب ظواهر رو نخوردن دوباره! البته این اعتراف رو هم میکنم که خودم هم 84 در دور دوم فریب خوردم و هنوز از کرده ی خودم پشیمونم، اتوب الی الله.
یا علی مدد
پاسخ:
یکی از راه هایی که گفتم رجوع به علما بود اخوی چند راه دیگر هم بود.
شما به اطرافیان کسی دقت کنید میتونید خود طرف را بشناسید، خب مشخصه چه کسانی اطراف چه کسانی هستند ...
دوست ندارم بحث حالت تخریبی بگیره و بخوام رئیس جمهور منتخب را تخریب کنم بنابراین حرفی نمیزنم و چیزی نمیگم در این مورد
در رابطه با اینکه فرمودید خلاف معیارها باید عرض کنم خلاف معیارها نبود ولی نزدیک به معیارها نبود ما نزدیکترین کس به معیارها را انتخاب میکنیم، حالا یا  انتخاب ما از اسلام به دور است یا شما. اما نمیدانم چرا مخالفان سوری به آقای روحانی تبریک گفتند!! و خواستار تغییر مواضع ایران شدند ...
شما ابتدای صحبتتون گفتید آب و نان یعنی اولیت آب و نان هستش نه دین، خب من گفتم اولویت من چیز دیگری است.
خب اگر اینطوری هستش اولویت با آب و نان بود چرا ما انقلاب کردیم؟
در رابطه با این حرفتون "مگه افراد دیگه ای که میان حرف میزنن و انتقاد میکنن و شخصی غیر از شخص مورد نظر شما رو تایید و همراهی میکردن  خلاف معیارهای انقلاب مد نظرشون بود؟!!!"  باید عرض کنم بعضی بود بعضی نبود! من این حرفها را از خودم نمیزنم اخوی من بین مردم بودم و هستم و باهاشون صحبت کردم، علنا شنیدم، ستادشون رفتم با نماینده هاشون شبانه روز بودم ...
قسمت آخر صحبتتون تهمت بود که جوابش با من نیست :)
اگه شما تمایل و حوصله داشته باشین من دوست دارم بیشتر با نظرات هم آشنا بشیم، گرچه به نظر میاد من بیشتر میشناسم شما رو.
میشه بگین دلیلتون از ازجاع بنده به سایت تبیان و موضوع رزق و روزی چی بود؟!
ان شاء الله که بد برداشت کردم، یعنی من رزق و روزی برام مهمتر هست و مثلا شما دین؟
مطمئن باشین برای من هم دین اولویت داره دوست گرامی. ولی نه فقط دین خودم و اطرافیام، دین همه ی مردم ایران بلکه همه ی مردم دنیا....
شما که به برخی اتفاقات 88 انتقاد کردی و ازطرفی یکی مثل میر ح رو شریک در اون خون های ریخته شده میدونی، به اون طرف قضیه هم نگاهی بندازی بد نیست. ( من حرف شما رو رد نکردم ها). از اون طرف اون هایی که با اون رفتارهای زننده ی گروهی به ظاهر دیندار و مذهبی (غالبا گروه های خاص سازمان یافته) از دین و اسلام و حکومت اسلامی زده شدن، تک تک گناه هایی که بعد از اون واقعه مرتکب شدن به حساب افرادی که شما ازشون حمایت میکنی نوشته میشه. خودم یه دوستی داشتم خانوادتا مذهبی بود، شدیدا هم حامی و عاشق میر ح، بعد از اتفاقات 88 مدتی اخبار رو از سایت های بیگانه پیگیری میکرد، بعد از مدتی هم تحت تاثیر افکار افرادی مثل کدیور قرار گرفت و....
فکر میکنین اگه گناه اون خونها به گردن میر ح هم هست، گناه ترک دین کردن های تعداد زیادی از اونها به گردن افراد مطبوع شما نیست؟ واضحه که هست...
مطمئن باشین اولویت بنده هم دین هست، ولی خود دین اولویت رو مشخص کرده، من لا معاش له لا معاد له. قطعا حدیث شریف عمومیت نداره، ولی غالب افراد رو زیر پوشش میگیره، و افراد بسیار خاص هستن که شامل حدیث نشن...
پاسخ:
شما خواستید بدانید چگونه از آب و نان به نماز میرسیم ارجاعتون دادم به تبیان.
ببینید دوباره بحث رفت سر انتخاب درست، اینی که شما فرمودید دو روی یک سکه نیست که بخوایم باهم بسنجیم این دو تا موضوع متفاوت هستش
اون شخصی که به راحتی دینش را با اشخاص میسنجه و به راحتی میذاره کنار اون شخص مشکل داره که حق و باطل را با اشخاص میسنجه.
دشمنان حضرت علی علیه السلام در جنگ جمل جزو خوشنام ترین و خوش سابقه ترین افراد و اصحاب پیامبر بودند. حضرت علی علیه السلام فرموده است: حق را با آدمها نسنجید بلکه آدمها را باحق مقایسه کنید ملاک حق و باطل را بشناسید تا بفهمید چه کسی حق است و چه کسی باطل و گرنه اگر ملاک شما اشخاص باشند باید بدانید که اشخاص لغزش دارند.
در رابطه با حدیثی که گذاشتید اولا که از این حدیث برداشت نمیشه که اولویت دین چیه، بعد هم من تو صحبتهای قبلی ام عرض کردم که برای بعضیها دین اولویت نیست!
امیدوارم این لینک رو صحیح داده بشم. بخونید لطفا:
http://tabnak.ir/fa/news/326238/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D8%AF
چند روزی هست که دارم پیش خودم میگم با انتخاب روحانی ناراحت ترین افراد روی زمین امریکا و اسرائیل خواهند بود، چون با گرفتن روالی معتدل و عاقلانه اوضاع کشور و موضوع انرژی هستی بهبود پیدا میکنه، خدا رو شکر که این مقاله ی هاآرتص خیلی زود برام روشن کرد که حرفم درست بود...
پاسخ:
امیدوارم همینطور باشه که میفرمایید ولی مخالفان سوری هم تبریک گفتند به ایشون !!!!! شاید بوی کباب شنیدن ...!!
ما سابقه خوبی از ایشون ندیدیم
لطفا فقط در همین پست اگر قرار است صحبت کنیم، نظر بگذارید نه در پستهای دیگر ممنون
مجید جان انگار یکم سرتون شلوغ هست، کامنت ها رو تایید نکردین هنوز...
منتظر تایید و نظرتون هستم.
سلام علیکم
سوابق حامیان شخص مورد نظر شما برای بنده اظهر من الشمس هست. همون هایی که 84 و 88 رئیس جمهور فعلی رو به روی کار آوردن بعد از خراب کاری های بی نظیر و پشت پا زدن های بی تکرار این فرد، گروهی به شخص مورد نظر شما ( دکتر ج) و گروه دیگری به شخص دیگری رسیدن (در این دوره). سوابق اون ها که واضح هست برای اون هایی که از گذشته اطلاع دارن، همون مساله ای هست که میگم گفته نشه بهتره! ولی درباره ی رئیس جمهور منتخب و حامیانش؛ من باز هم نمیخوام بحث 88 رو پیش بکشم، چون خیلی حرف ها دارم، تک تک میتونم مثال بزنم و از رفتار ائمه (ع) شاهد بیارم که خیلی از سیاسیون ما شدیدا مرتکب اشتباهاتی شدن، البته تعجب نمیکنم که افرادی مثل شما همه ی مسائل رو یک طرفه میبینین (احتمالا) و فقط از آیت الله و دیگران نام میبرین که اشتباه کردن. اشتباه رو تقریبا همه کردن ( به لفط "همه" تاکید میکنم!). ولی خیلی از حرف های شکست خوردگان 88 حق خواهی بود، فریاد حق خواهی مظلوم از ظالم نه تنها مذموم نیست بلکه نهایت پیروزی و موفقیت نظام هست ( که البته به نتیجه نرسید). میخوام تاکید کنم من نمیگم اگه کسایی گفتن تقلب شده درست گفتن یا اشتباه کردن، ولی رفتاری که باهاشون شد برخلاف موازین اصیله ی انقلاب و اسلام بود. ( نمیخوام در این باره بیشتر صحبت بشه، چون منظور من 92 و افکار حاکم بر اون هست بیشتر)
درباره ی این قسمت از حرفاتون: (( اینکه میگفم تفاوت ایدئولوژی اینجاست که معنا پیدا میکنه شما میگید شعار من میگم نه گفتمان انقلاب و اسلام برای همه موضوعات حرف داره، این قسمتی که گفتید پوسته دین ماندن دوباره تهمت هستش که من موظف به جواب دادنش نیستم. فقط شما گفتید کسی باعث شده که کس دیگری دینش را کنار بگذارد گفتم این هم دوباره برمیگردد به همان انتخاب اشتباه، که کسی حق و باطل را با اشخاص بسنجد این حکم در همه جا صدق میکند. ما میگیم اسلام به طبعش اقتصاد اسلامی ما میگیم گفتمان انقلاب، گفتمان اسلام و اعتقاد داریم همه مشکلات با این گفتمان حل میشه حال اگر ما نتونستیم این موضوع را که این گفتمان برای همه زمینه ها حرف برای گفتن داره رو به مردم بفهمانیم این ضعف من و امثال من بوده است، شما جوری صحبت میکنید که انگار تنها آقای روحانی میتوانستند اوضاع اقتصاد را حل کنند و فکر میکنم الان صحبت کردن درباره این موضوع بحثی عبث هستش چون که الان ایشون انتخاب شده اند و ما هم برایشان آرزوی پیروزی میکنیم. خیلی خوبه و بهتره که آقای روحانی مواضع خودشون را در برابر این موضوعات مشخص کنند.))
ببینید دوست عزیز، "گفتمان انقلاب اسلامی"، این سه کلمه ی زیبا ( و البته مبهم و غیر صریح!) که شما بر اون تاکید میکنی درواقع فقط شعار هست. من و شما تفاوت ایدئولوژی نداریم. اصلا به نظر من برداشت شما از ایدئولوژی یخورده اشتباه بوده، حالا کاری ندارم به این موضوع، ولی من و شما چه تفاوتی داریم با هم؟؟! من با احتمال بیشتر از 90 درصد میگم ایدئولوژی من و شما تفاوتی نداره، ما دارای یه جهان بینی هستیم، ولی برداشت هامون متفاوت هست که باز هم در یه حصر عقلی یا برداشت من اشتباه هست، یا شما، و یا هردمون. ترکیب زیبای "گفتمان انقلاب اسلامی" هم خوب هست و هم کارساز، ولی مگه 7 نفر دیگه فاقد این گفتمان بودن؟!! حالا به زعم شما دکتر "ر" و دکتر "ع" کمتر این موضوع رو در خودشون داشتن، بقیه ی افراد چی؟ شما طوری صحبت میکنی انگار سایر افراد فاقد این گفتمان بودن و یا در مراتب خیلی ضعیفتر. ولی شواهد نشون میده که شخص مطبوع شما ضرورتا قویترین شخص در این گفتمان نبوده، بلکه صرفا در بزرگ نمایی این موضوع ید طولایی  داشته!!! و منظور من از شعار همینه دوست گرامی... من با گفتمان انقلاب مشکلی ندارم، اتفاقا گفتمان انقلاب اسلامی ما تجلی گاهش "قانون اساسی" هست، و اتفاقا اتفاقا رئیس جمهور منتخب بیشترین تاکید رو بر لزوم اجرای همه ی بندهای فانون اساسی داشت، حتی از شخص مورد نظر شما بیشتر! :) . ولی این دلیل نمیشه چون اون شخص بیشتر از این شعارها استفاده کرده لزوما بیشتر پایبند بهشون باشه. حالا نمیخوام بگم پایبند نیست، حتما پایبند هست، ولی با اطمینان 99 درصدی میگم (( توانایی اقامه ی این گفتمان سنگین رو نداشت)). پس با یه مقایسه ی ساده میشه فهمید شخص مورد نظر شما کمترین لیاقت رو برای احراز پست ریاست جمهوری نداشت. البته رای نیاورد شکرخدا، ولی شما هنوز پاسوز اون افکار هستی...
موید باشی
پاسخ:
سلام
حق خواهی؟! چه حقی؟
چهار نفر تو انتخابات شرکت کردند از این چهار نفر یک نفرشون توسط مردم انتخاب شد ولی بعضی ها نتونستد شکست را باور کنند و گفتند که نه چون ما انتخاب نشدیم تقلب شده، حتا قبل از اعلام نتایج هم این کار را انجام دادند ... حالا این تهمت شده گرفتن حق از ظالم؟!
من عرض نکردم فاقد بودن به نظر من نزدیک نبودن همه که نباید مثل هم فکر کنند اگر قرار بود همه مثل هم فکر کنند که انتخابات برگزار نمیشد عرض کردم ما قرار بود اصلح را انتخاب کنیم من بر اساس نظرم و اولویتهایم اصلحم را انتخاب کردم و به صندوق انداختم فارغ از اینکه نتیجه چی میشه.
فکر نمیکنم ایشون از دکتر جلیلی بیشتر تاکید روی قانون داشته باشند چون ما شاهد کامل بی قانونی در سال 88 بودیم ولی موضعی از آقای رئیس جمهور منتخب ندیدیم اگر چیزی هستش به بنده نشون بدید استفاده میکنم و خوشحال میشیم
ببینید شما بدون دلیل میگید  نداشت بر چه پایه و اساسی میگید نداشت؟ و بر چه پایه و اساسی میگید آقای روحانی داشت؟
ببین دوست عزیز من که دارم چندبار تکرار میکنم، من درباره ی اینکه آیا حرف معترضین 88 درست یا غلط نظری نمیدم، ولی دارم از منظر اونها میگم، که از منظر خودشون مظلوم واقع شده بودن و چون از نگاه خودشون مظلوم بودن حق داشتن فریاد "حق خواهی" بزنن. شما که نمیتونی بگی از نظر من حق خواهی اونها باطل بود پس نباید میکردن! منطقا اینطوره که وقتی یکی از نظر خودش بهش ظلم شده باید فریاد بزنه...
اینی هم که میگی از طرف مردم انتخاب شد، من نه رد میکنم نه تایید، ولی تکرار میکنم از دیگاه اونها اینطور نبوده، پس از دیدگاه اونها حجت شرعی اقامه شده، پس باید اعتراض میکردن...

منم میدونم شما با توجه به اولویت ها و نظر خودت انتخاب کردی، اتفاقا حقم داشتی، ولی برای چندمین بار به عنوان یه دوست دارم بهتون نشون میدم که انتخاب شما به هیچ وجه اصلح نبود! حالا شما شاید بگی خوب نظرا میتونه فرق کنه، ولی به نظر من نتیجه ی این بحث ها و صحبت ها هم همین هست که کسی که به برداشت اشتباه رسیده بتونه بعدها سره از ناسره تشخیص بده، وگرنه دلیلی نداشت بعد از انتخابات بیام با شما بحث کنم. قطعا اولویت منی که دارم با شما بحث میکنم اسلام و انقلاب هست، و با این اولویت یکسان هست که معتقدم شما و افرادی مثل شما به بیراهه رفتین. چون یکی از دلایلتون تایید علما بود، که گفتم اون سه چهار نفری که اسم بردین 5% علمای انقلابی کشور هم نبودن! معیار دیگه تون تاکید دکتر ج به بازگشت به گفتمان انقلاب بود، که باز هم واضح هست که استفاده از این واژه ها بیشتر شعارمابانه هست تا عملگرایی بودن، وگرنه به طور مثال آقای دکتر ولایتی یکی از نزدیکترین ِ این کاندیداها به رهبری بودن، و یکی از انقلابی ترین های این جمع، چرا به ایشون متمایل نشدین؟ چون کمتر از این شعارها استفاده کرده بود؟!! یا آقای رضایی، که هم با برنامه ی مدون بودن و هم یه انقلابی آزموده شده...
گفتید: ((فکر نمیکنم ایشون از دکتر جلیلی بیشتر تاکید روی قانون داشته باشند چون ما شاهد کامل بی قانونی در سال 88 بودیم ولی موضعی از آقای رئیس جمهور منتخب ندیدیم اگر چیزی هستش به بنده نشون بدید استفاده میکنم و خوشحال میشیم.))
اول بیایم در یه بررسی منصفانه ببینیم کدوم نهادها در 88 و بعدش و قبلش بیشترین بی قانونی ها رو کردن، بعد اینطوری موضع بگیریم!!! اگه کسی مثل میر ح در 88 بی قانونی سیاسی کرد، قبلش و بعدش ده ها نفر چندین برابر بی قانونی کردن و اتفاقا بسیاری از افراد منسوب به جناح اصولگرا سکوت کردن! پس قبل از اینکه از رئیس جمهور منتخب ( که اطراف وقایع 88 پست تاثیر گذاری نداشته) منتظر موصع باشین، به خودتون و افرادی که ازشون حمایت فکری و عملی کردین و میکنین و در برابر بی قانونی ها سکوت کردن یا حتی حمایت کردن نگاه بندازین!!! بله دوست گرامی، همون سکوت دکتر ر بیشتر قانون مداری رو به همراه داشت تا اعمال خیلی های دیگه. ( با عرض معذرت، از بیان ریز مسائل معذورم، ان شاءالله در دیدار حضوری میشه بیان کرد این مسائل رو.)

((ببینید شما بدون دلیل میگید  نداشت بر چه پایه و اساسی میگید نداشت؟ و بر چه پایه و اساسی میگید آقای روحانی داشت؟))
ببین دوست گرامی، از معیارهای فکری و سیاسی که بگذریم، میرسیم به معیارهای عملیاتی! دونه دونه ی کاندیداها ( به جز شخص مورد نظر شما) حداقل سالها نمایندگی، وزارت، عضویت در مجمع تشخیص، و... رو در کارنامه داشتن. حتی آقای غرضی که کسی نمیشناختش چند سال وزیر بوده و کارنامه ی خوبی هم داشته اتفاقا، ولی آقای ج فعالیت های اجرایی و عملیاتیش در حدی بود که بتونه حداکثر معاون وزیر و یا نماینده ی مجلس بشه! حالا بعد از 2-3 دوره نمایندگی میشد انتظار داشت خواب ریاست جمهوری ببینه! نه دیگه با 4 تا مذاکره ی با اشتون احساس کنه میتونه ایران ( و حتی جهان) رو اداره کنه!!! البته به نظر من خود ایشون آدم بدی نیستن، ولی اطرافیان آدم خیلی روی آد م تاثیر میزارن (به قول شما). ولی نه اینقدر که از این خیالات به سرش بزنه! خدا رو شاهد میگیرم که به هیچ وجه قصد بی احترامی به کسی رو ندارم، ولی حتی از بین رد صلاحیت شده ها بودند افرادی که خیلی بیشتر لیاقت داشتن ولی رد شدن...
موید باشی
پاسخ:
شما نظر میدید بعد میگید نظر نمیدم، ببینید وقتی کسی یه حرفی میزنه بعدش که دید کارش اشتباه بوده عذرخواهی میکنه نه بعد اینکه رندوم 10% صندوق ها را شمردن و دیدن نتیجه همونه و قبول نکردن بعد دوباره رندوم 30% را شمردن دوباره قبول نکردن پس مشخص میشه بحث سر چیز دیگه ای بوده ...
اینکه شما نه رد میکنید نه تایید یعنی همونی قانونی که میفرمایید را قبول ندارید همینطور رهبری را هم!
اینطوری که بنده متوجه شدم اگر درست باشه شما اطلاعات سیاسی اتون زیاد نیست ...
من تعجب میکنم که برای خودتون میبرید و میدوزید و میگید چون اون شخص را انتخاب نکردم به این دلیل بوده و چون اون شخص را انتخاب کردم به این دلیل.
دکتر ولایتی مشخص هستش مواضعشون تو مناظره هم مواضعشون را گفتند و دیدیم که خلاف نظر رهبری هستش هم میدونم مشاور رهبری هستند وهم میدونم چرا مشاور رهبری هستند! 
دکتر رضایی هم همینطور ایشون کارهاشون مشخص هستش برای من و خیلی های دیگه ....
ببینید شما یا اون متن بنده را دقیق نخوندید یا اینکه به یه چیز دیگه میخواید برسید، من اونجا چند تا راه معرفی کردم یکی از راه هاش آن بود که شما گفتید هر چند توی همون راه هم کسی را نمیبینم طرفدار آقای روحانی باشد. در رابطه با شعارگرایانه صحبت کردید باید عرض کنم شما برنامه های راهبردی دکتر را دیدید؟ اگر دیده باشید که پس تحقق عملی این شعار را هم دیدید و اگر ندیده باشید و بر اساس اینکه چون شما ندیدید و نظر میدید کارتون اصلا درست نیست.
بعضی ها قبل از انتخابات خوب شعار میدادند فکر میکنم تنها کسی که شعاری کار نمیکرد و برای رای آوردن دست به هر کاری نمیزد جناب دکتر جلیلی بودند.
در رابطه با قانون گرایی که گفتید ایشون حرفی نزدند یه حرف نقل به قول میکنم که بین حق و باطل راه رفتن اسمش میانه روی و دوری از افراط و تفریط نیست، یه سوال اینجا از حرفی که نوشتید مطرح میشه که چه کسی توی اون سال سکوت کرده که من دارم ازش حمایت میکنم؟!
در مورد بند آخرتون ارجاعتون میدم به قانون و اینکه برید یک مرتبه وظایف شورای عالی امنیت ملی را بخوانید و اطلاعات سیاسی ایتون را بالاتر ببرید
ادامه این بحث به جایی نمیرسد بنده که شما را نمیشناسم ولی مثل اینکه شما بنده را میشناسید، اگر تمایل داشتید شاید به قول خودتون حضورا بشود بهتر با هم صحبت کرد.
یـــا عـــلی
برادر گرامی، من گفتم نظر نمیدم چون نه حرف شما رو کاملا درست میدونم نه مدعای اون ها رو. اگه هم میگم نظر نمیدم برای این هست که نمیخوام حرفمون منحرف بشه! چون مطمئنم اولین جمله ای که از اون اتفاقات بخوام بگم احتمالا شما آشفته میشین و به نتیجه ای که من میخوام دربارش صحبت کنیم نخواهیم رسید! ولی همینقدر میگم که نه حرف شما رو کاملا درست میدونم و نه حرف اونها رو. پس خواهشا از پیش خودتون درباره ی بنده قضاوت نکنین! :)
نخیر دوست گرامی، رد یا تایید نکردن معنیش به هیچ وجه بی قانونی یا خدایی نکرده قبول نداشتن رهبری نیست!!! از شما انتظار بیشتری میره....
اطاعات سیاسی بنده کم هم نیست، حالا شما اگه کسی رو مخالف خودتون ببینین بهش این چیزا رو نسبت میدین اون موضوع دیگه ای هست!
با حرفایی که درباره آقایان ولایتی و رضایی زدین هم کاملا متوجه شدم که شما و هم فکراتون کسی جز خودتون رو قبول ندارین اصلا! و واقعا برای این دیدگاه تنگ نظرانتون متاسفم، اون هم وقتی اولویت خودت رو دین میدونی! وقتی انقدر تفاوت نظرات رو برنمیتابی، بهتره کمتر خودتون رو به دین منتسب کنی دوست گرامی، چون لطمه ای که از این طریق به دین میزنی قطعا زیاد خواهد بود... این مطلق نگری و تنگ نظری رو درباره ی شخص مورد نظرتون و خیلی از حامیانش میدونستم ولی از حرف شما یخورده متعجب شدم...
باز هم میگم نمیخوام مسائل تخریبی اون سال رو پیش بکشم، ولی قانون مداری به این نیست که هرکسی هرکاری کرد ما موضع بگیریم که اون کار خوبه یا بد!!! میگم که، نمیتونم ریز بشم، ولی خیلی های دیگه از جمله رئیس جمهور فعلیمون خلاف قانونی های بی شماری انجام داد، حالا اگه من به شما بگم چرا دکتر سعید موضع نگرفت همون موقع و چیزی نگفت چه توجیه منطقی داری بگی؟!!! :دی. درسته که من بگم چون دکتر ج اون موقع موضع نگرفت پس باید بهش شک کنین شما؟! :)
((بین حق و باطل راه رفتن اسمش میانه روی و دوری از افراط و تفریط نیست،)) از این جمله تون هم برداشت میشه که شخص مورد نظر شما حق، و سایرین باطل هستن! این هم بر میگرده به همون مطلق نگری افراطی... در حالی که حضرت رسول فرمودن (( اگر ابوذر بر آنچه‌ در دل‌ سلمان‌ بود اطلاع‌ می‌یافت‌، او را میکشت.)). هیچ وقت خودتون و فکرتون و هم فکراتون رو مطلق حق نپندارین، مطمئن باشین دیدگاهتون نسبت به دیگران افراطی و غیر شرعی میشه ( این نصیحت دوستانه بود).
من هم شمارو زیاد نمیشناسم، بالاخره چندبار به وبلاگتون اومدم... تمایل به ادامه ی بحث ندارین؟ :)
پاسخ:
خیر شما متوجه صحبتهای بنده نمیشوید.
در مورد دکتر جلیلی چیزهایی میدانم که نمیتوانم بیان کنم بالاخره کار ایشون امنیتی بوده و نمیشه همه مسائل را بیان کرد، نگاه شما هم که تغییری نمیکند و همانطور مثل قبل همان حرف خودتان را میزنید و جناح شما همیشه مخالفان نظر خودشان را تنگ نظر میدانند، همیشه برایشان اظهار تاسف کرده و  همیشه فکر میکنند ما خودمون را حق مطلق میپنداریم و دیگران را باطل مطلق همانطور که از یک حرف دکتر احمدی نژاد در سال 88 خود را خس خاشاک نامیدند ...
صحبت دیگه ای ندارم و ادامه بحث را وقت تلف کردن میدادنم
ان شاالله که هم شما موفق باشید و هم بنده
کربلایی مجید، بحث ما منحرف نشده که، من متوجه حرفای شما شدم. مگه مهمترین دلیل شما برای اصلح دونستن دکتر سعید این نیست که گفتمان انقلابی داشته؟ منم گفتم آقای ولایتی و رضایی و حتی حداد عادل هم گفتمانشون غیر انقلابی نبوده که بوده؟! بعدش شما به گوشه و کنایه اون افراد رو شناخته شده معرفی کردی! من متوجه نشدم دقیقا که چه چیزی باعث شده جتی این افراد رو هم از دایره ی "حق" خارج کنی!! خوب وقتی شما داری به این افرادی و اشخاص شناخته شده ی انقلاب ایراد میگیری، حتی ولایتی ای که مورد تایید دو جناح سیاسی کشور هست (!!!) انتظار دارین بنده چهطور نسبت به شما فکر کنم؟ شما خودت رو بزار جای من، حتی افرادی که از فیلتر شورای نگهبان رد شدن رو با گوشه کنایه ای که منظورش کاملا روشن نبود میخونی، میخوای من فکر نکنم که مطلق نگر و یکجانبه نگر هستین؟! :)
گفتین: ((جناح شما همیشه مخالفان نظر خودشان را تنگ نظر میدانند، همیشه برایشان اظهار تاسف کرده و  همیشه فکر میکنند ما خودمون را حق مطلق میپنداریم و دیگران را باطل مطلق))
من که خدمت شما عرض کردم، از قبل درباره ی بنده قضاوت نکنین... :) . بنده طرفدار هیچ جناحی نیستم، خودم رو آزادتر از این حرفها میدونم... هیچ وقت هم دوست نداشتم کسی من رو این طرفی یا اون طرفی بدونه، ولی اون حرفای شما هیچ معنی جز برداشتی که من درباره ی شما کردم نداره راستش...
اگه ناراحت نمیشین من دوست دارم صحبت هامون ادامه دار بشه، شاید به دوستی انجامید... احیانا بدتون نمیاد با افرادی مثل من دوست بشین که...
پاسخ:
همین که میفرمایید من آنها را از دایره "حق" خارج کردم یعنی متوجه صحبتهای بنده نشدید.
بنده از قبل قضاوت نکردم اینهایی که نوشتم که قضاوت نبود حرفهایی بود که خودتان زدید.
عرض کردم خدمتتون که ادامه بحث را وقت تلف کردن میدانم.
راستش نمیدانم چرا با شما در متن وارد بحث شدم چون من هیچگاه نوشتاری بحث نمیکنم چون نمیشود در نوشتار مثل گفتار درست صحبت را بیان کرد و متاسفانه طرف مقابل برداشت اشتباه میکند از حرفها مثل همین برداشتهای شما و برداشتهای خودم از نوشته های شما!
بله قبول دارم، یحث های نوشتاری خیلی وقتا منجر به برداشت های غلط میشه، ولی من دوست دارم ادامهبدیم به صحبت هامون... وقت تلف کردن نیست حرفامون، بالاخره که به نتیجه ی مطلوب میرسیم، مخصوصا وقتی دین از اولویت های هردمون هست... :).  پس اگه امکان داره درباره ی عبارت های شما که تو پرانتز میزارم یخورده با تفصیل بیشتر توضیح بدین...
((  دکتر ولایتی مشخص هستش مواضعشون تو مناظره هم مواضعشون را گفتند و دیدیم که خلاف نظر رهبری هستش هم میدونم مشاور رهبری هستند وهم میدونم چرا مشاور رهبری هستند! 
دکتر رضایی هم همینطور ایشون کارهاشون مشخص هستش برای من و خیلی های دیگه ....))
((در رابطه با قانون گرایی که گفتید ایشون حرفی نزدند یه حرف نقل به قول میکنم که بین حق و باطل راه رفتن اسمش میانه روی و دوری از افراط و تفریط نیست))
پاسخ:
:) دو تا نظر آخری بنده دو تا خط آخر را مطالعه بفرمایید
سلام
منظورتون این هست که دیگه حرفی نزنم و ادامه ندم بحث رو؟ دوست عزیز این شیوه ی خوبی برای مهمان نوازی نیست، بنده مهمان وب شما بودم... ولی باشه هرطوری که صاحب وب دوست داره باید عمل کنم.
یا علی
پاسخ:
سلام
آیا بنده حرف بدی به شما زدم؟
ربطی به صاحب وب بودن یا نبودن و یا مهمان و یا مهمان نبودن ندارد.
شما وقتی با یک نفر دارید صحبت و گفتگو میکنید اگر طرف مقابل ادامه گفتگو را بنا به دلایلی که قبلا گفته تلف کردن وقت بداند کار اشتباهی انجام داده؟

ببخشید وارد بحث میشم، حرفاتونو خوندم چندتا نکته به ذهنم اومد که بگم هرچند پراکنده اما ترجیح دادم نگفته نذارمش

واسم جالبه چرا هرکی میخواد راجع به رئیس جمهور فعلی حرف بزنه (اکثرا اونایی که میخوان بزنن تو سر دولت!) برمیگردن به سال 88! ایشون اون سال داشتن از چهارسال فعالیتشون دفاع میکردن در مقابل سیاه نمایی ها و توهین های به ناحق دیگران. خواهشا دوستان شعارهای سال 84 ایشون راهم فراموش نکنند...

امسال هم توی مناظره ها و برنامه های تلویزیونی نامزدها شاهد بودیم که بازهم همه فقط یا این دولت را محکوم میکردن یا از شاهکارهای دولت های قبل از ایشون دفاع میکردن و کمتر دیدیم از برنامه های خودشون حرفی بزنن.

البته شاید دیگران روی بعضی چیزا اسم برنامه بذارن!

مثل اینکه میگفتن قیمت ها ثابت میشه!! ( چطوری؟ الله اعلم!)

ارز تک نرخی میشه!! ( چطوری؟ الله اعلم!)

وضع اقتصاد درست میشه؟ (بازم چطوری؟ الله اعلم!)

مسئله تحریم ها حل میشه (این یکی واقعا نوبره!)

هرچقدر مجری های بیچاره هم سوال میکردن بی جواب میموندن

حالا اون موقع به کنار

الان هم که انتخابات تموم شده هنوز رئیس جمهور منتخب جواب ندادن و در نشست با خبرنگاران بازهم اون حرفارو تکرار کردن که جلوی تحریم های جدیدو میگیرن و تحریم های قبلم حل میشه!!

( ما که بخیل نیستیم!انشاالله حل بشه اما نه به قیمت گرون!)

به غیر از تحریم ایشون حرفای دیگه ای هم زدن در ادامه همون تخریب هاشون که واقعا نشون دادن دولتشون دولت اخلاقه!!!

آ.جلیلی هرچی بودن شعارهای خنده دار ندادن...

پاسخ:
فکر میکنم جوابتون خطاب به جناب امین بود چون بنده درباره دولت دکتر احمدی نژاد چیزی نگفتم.
در تکمیل صحبتهاتون باید اضافه کنم که خوب هم مزد آقای دکتر احمدی نژاد را دادن متاسفانه علاوه بر این تخریبهایی که در مناظره ها همه کاندیداها به جز دو سه نفر انجام دادن، قوه قضاییه هم پا را فراتر گذاشت یک قاضی برای رییس جمهور، ابلاغیه احضار کرده که وقتی دوره‌ات تموم شد، بیا حسابتو برسم!!!
(جالبه که طبق قانون، همچنین احضاری باید با مجوز مجلس باشه که نبوده.)
به نظر من واحد مرکزی خبر باید اول زنگ می‌زد به رییس قوه قضاییه. می‌گفت اگه یه مامور اداره مالیات یا برق یا گاز یا تلفن، همچین کاری با شما می‌کرد، چی کار می‌کردین؟!
طبیعتاً صدا و سیما جرأت این کارها رو نداره. برای همین زنگ زده به معاون اول رییس قوه قضاییه، حاج آقای رئیسی. معاون اول هم ارجاع داده به سخنگو، حاج آقای محسنی اژه‌ای.
آقای محسنی اژه‌ای می‌گه:
رییس قوه قضاییه خبر نداشته
معاون اول خبر نداشته
خودم خبر نداشتم
رییس دادگستری استان تهران خبر نداشته
رییس شعبه دادگاه هم خبر نداشته!
یعنی اینا اگه می‌خواستن فوتبال بازی کنن، چند چند کره جنوبی رو می‌بردن؟!
به نظر من نباید به راحتی از کنار این اشتباهات قوه قضاییه گذشت اونم دقیقا چند روز بعد از حماسه سیاسی ملت

درباره اونهایی هم که سال 88 امر برشون مشتبه شده بود که ذی حق هستن و اعتراض کردن، باید گفت که جوابشون رو از قانون گرفتن و باید درمقابل قانون سکوت میکردن، اما هنوزهم بعد از چهارسال میشنویم که توی خیابون فریاد مبزنن حق چه کسی رو پس گرفتن!! و چه کسانی نباید فراموش بشن!! و باید در کابینه ی دولت جدید جایی بهشون داده بشه!!

اگر این اتفاق بیفته اون موقع  معنی حرف آ. روحانی مبنی بر دولت اتوبوسی رو درک خواهیم کرد!!

پاسخ:
اصلا اینطوری نخواد شد خیالتان راحت، چند روز پیش متنی به دوستی ارسال کردم فکر میکنم اینجا هم بنویسم بد نباشه:
اینهایی که به بهانه شادی برای انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور فریاد آزادی آقای موسوی و دیگر مجرمان فتنه 88 را سر میدهند واقعا نمیفهمند رئیس جمهور شدن آقای روحانی بزرگترین اثبات مجرم بودن آقای موسوی است؟ یا خیال کرده اند چون رای آورده اند میتوانند دیکتاتوری رای نیاوردنشان را این بار با رای آوردن ادامه دهند ؟ شاید هم خیال کرده اند نظامی که در مقابل همه ی دنیا بر روی موضع حق خود ایستاده در برابر 4 تا قرتی هوچی گر کوتاه میایید و حق را به هیاهو تسلیم میکند؟
همان قدر که ریاست جمهوری مبنی بر مر قانون حق آقای روحانی است مجازات هم مبنی بر مر قانون حق آقای موسوی است
با اجازه ی آقا مجید...
در جواب دوست گرامی سپید؛
((ایشون اون سال داشتن از چهارسال فعالیتشون دفاع میکردن در مقابل سیاه نمایی ها و توهین های به ناحق دیگران.))
والله اصلا قصد نداشتم درباره ی 88 صحبتی کنم ولی برام جالبه که چقد زود فراموش کار میشیم بعضی وقتا! "دفاع در برابر سیاه نمایی" ؟؟؟!!! جای بسی تعجب داره، انگار شما دوست گرامی توی ایران زندگی نمیکنی!!! همون چهار سال پیش به خوبی یادمه دلسوزان زیادی ( منظورم کاندیداها نیست) فریاد میزدن و مقاله میدادن و مصاحبه میکردن که وضع کشورخ وب نیست اصلا ( مخصوصا وضع اقتصادی). حتی آقای رضایی میگفتن من نگران الآن ممکلت نیستم، من نگران 4 سال آینده هستم که کشور به قهقرا میرسه...
قربون خدا برم که 4 سال هم اومد و چشامونم باز و اطرافمون رو میبینیم که کشور از نظر اقتصادی بسیار افت کرده و وضع افتصاد مردم افتضاح هست! همون حرفایی که دلسوزان نظام میزدن الآن به حقیقت پیوسته، بعد شما میگی ایشون داشت در برابر سیاه نمایی ها دفاع میکرد؟!!!
خوبه الآن اکثر حامیان سیاسی 4 و 8 سال پیش ایشون هم دست از حمایت ازش برداشتن، برای من جالبه که شما ( با عرض معذرت) چشم و گوش بسته این حرفا رو میزنی دوست گرامی!
والله اگه کسی اشتباه کرد و از اشتباهش شیمون هست اقرار کردنش هم میتونه برای مردم کمی آرامش بخش باشه، ولی این آقا حتی حاضر نیست مسئولیت کارهاش رو برعهده بگیره...
ما هم خوبه وقتی اشتباه کردیم بپذیریم اشتباهمون رو، نه که بیشتر و بیشتر در منجلاب فرو بریم و بر کارهای گذشتمون اصرار کنیم!
پاسخ:
خواهش میکنم 
ببخشید میتونم بپرسم شما کدوم شهر ایران زندگی میکنید؟
حتما باید بگم؟ به نظرتون ربطی به اینکه اهل کدوم شهر هستم داره؟! حقیقت حقیقته دیگه... :)
پاسخ:
نه بایدی نیست ولی گفتم بدونم کدوم شهر هستید، گفتم شاید آملی باشید :دی
 احتمالا خانم سپید بهتر بتونن ربطش را توضیح بدن
آمل؟! نه اشتباه حدس زدین. چطور مگه؟!
باشه پس منتظر میمونم خودشون جواب بدن...
پاسخ:
همینطوری :)

به قول آقای کروبی ماکه آمارامونو از پشت کوه نمیاریم که!! ماهم داریم بین مردم زندگی میکنیم

اینکه شما کجا هستید و کیا رو میبینید نمیدونم ولی حداقل خودم دارم بین مردمی زندگی میکنم توی شهرستانی که خیلی فشارهای اقتصادی روش هست اما هنوزهم مردم وقتی توی تاکسی میشینن از آ.احمدی نژاد به نیکی یاد میکنن.

درضمن این بحث سیاه نمایی هم همیشه توی همه انتخابات ها داشتیم ما. ارجاعتون میدم به فیلم تبلیغاتی آ.رفسنجانی سال 84!! نگاه کنید و متوجه بشید پایان دولت آ.خاتمی هم به همین شکل بود. اختیار با خودتون که بپذیرید حرفهای آ.رفسنجانی رو مبنی بر افتضاح بودن اوضاع اون زمان یا بذارید به حساب سیاه نمایی و تبلیغات انتخاباتی، اینطور شاید درک کنید منظور من رو از سیاه نمایی

چه دوستی هستی که یادت نمونده رفیقت بابلی بوده نه آملی!!! :دی
امیدوارم مویرگ های چشم چپت خوب شده باشه مجید جان... :)
پاسخ:
امین چرا از اول خودت را معرفی نمیکنی پسر، البته دیدم از وبلاگ بچه ها اومدی حدس زدم از بچه های خودی هستی ولی گفتم امین که گذاشته رفته نامرد! زنگ میزنیم هم جواب نمیده حالا بیاد وبلاگ من بخواد باهام بحث کنه؟! :دی بعدش یاد تراکتهای علی مطهری میوفتادم میگفتم این خود امینه بعدش دوباره میگفتم نه بابا امین جواب پیامک هم نمیده ... نمیگی همینطوری میذاری میری دلمون برات تنگ میشه؟ نمیگی ما یه سری دوست داشتیم؟ نمیگی یه زمانی با هم میرفتیم دم عابر بانک خراب بود؟ :دی
خیــــــــــلی دلم واست تنگ شده امین، هیچ وقت اون روزی رو که باهم رفتیم هیئت حاجی روبه رو پمپ بنزین را فراموش نمیکنم صبح زود ....
چقدر خوب بود اون روز سه نفری الان چقدر از هم دور شدیم همین سه نفرمون ...
هنوز هم شرمنده اون شبی هستم که باعث شدم تا شب پیشم بمونی، نذاشتم حتا نماز مغربت را بخونی تو مسجد .... حلالم کن امین
چشمم رو باید بیایی ببینی خوب شده ولی خب جاش هنوز هستش :)
سلام مجید
این چه حرفیه مجید؟ دشمنت شرمنده داداش، من هنوزم شرمندم که دوباره از چشمت خبر نگرفتم... یعنی از تنها موضوعی که ناراحت بودم همین بود که نمیتونستم از چشمت خبر بگیرم و خیالم راحت شه...
چطوری متوجه شدی از وبلاگ بچه ها اومدم؟!
حالا که اومدمم که داری بیرونمون میکنی که. :دی
دور از شوخی خوب بود تحملت تقریبا، خونسردیت رو اغلب موارد حفظ کردی، البته جا داشت که بیشتر تحملم کنی. :دی.
تمام خاطرات یه طرف، هیئت حاجی یه طرف... هنوزم مداحیش رو که از سایت دانلود کرده بودم گوش میدم، صدات معلومه بین صداها! :دی
دیگه وقتی میشناسیم بحث کردن حال نمیده... :))
احتمال داره تابستون بیام تهران یسر، اگه خواستم بیام خبرت میکنم ببینیم همو... خوبه؟ راضی میشی اینطوری؟ :)
پاسخ:
سلام
دشمنت شرمنده
یه امکانات عجیب غریبی داره این وبلاگ من که خیلی چیزها را مشخص میکنه :دی (عینک دودی)
میشنوی صدامو؟ دارم با حاجی میخونم؟ :دی تازه پیامکمم اضافه کنم به صدام که شبش برات فرستادم.
عالیه حتما بهم خبر بده منتظرم امین همینطوری نیای تهران و بری ها، بعد اومدی باهم بحث میکنیم همدیگه را هم میزنیم :دی
البته همینطوری که نمیشناختی و خودت رو مقید نمیدونستی بهم بحث بیشتر حال داشت!!! :دی. البته خودمم سعی کردم بدون توجه به دوستیمون بنویسم، البته بعضی جاها یخورده خودمونی میحرفیدم احتمال میدادم شک کنی.
چشم حتما قبل از اومدن خبرت میکنم که ببینیم همو، دعوامنم بمونه همون موقع! :))
البته اگه قرار بود نتیجه بگیریم از بحثامون همون قبلنا نتیجه میگرفتیم :))
سلام برسون
یا علی
پاسخ:
قبلنا که باهم بحث نمیکردیم که فقط یه دفعه سر علی مطهری شد که اونم بحث نکردیم :دی
به امید خدا منتظرم پس راستی شماره من عوض شده امین برات یه پیامک میدم
تو هم سلام برسون یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">