قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

اﻭﺭﺍﻧﯿﻮﻡ 20 ﺩﺭﺻﺪ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺻﻨﻌﺘﯽ، ﺗﺎﺳﯿﺴﺎﺗﯽ ﻭ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ.

ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ . ﮔﻔﺘﯿﻢ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﯾﻢ. ﺩﺭ ﺟﻠﺴﻪ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﻫﻤﻪ ﺧﻨﺪﯾﺪﻧﺪ . . .
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ، ﺟﻠﺴﻪ ﺍﯼ ﺑﺎ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪ. ﻫﻤﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺩﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﻟﺶ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎﺳﺖ.

ﺍﻣﺎ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪﻣﯽ ﺷﺪ. ﭼﮏ ﺳﻔﯿﺪ ﺍﻣﻀﺎ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﺷﻬﺮﯾﺎﺭﯼ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭ . . .

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﺩﺭ ﺧﺒﺮﻫﺎ ﭘﯿﭽﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻏﻨﯽ ﺳﺎﺯﯼ 20 ﺩﺭﺻﺪ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ.

ﺩﮐﺘﺮ ﺷﻬﺮﯾﺎﺭﯼ ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ. ﭼﮏ ﺭﺍ ﺍﻣﺎ ﭘﺲ ﺩﺍﺩ. ﻣﯽ ﮔﻔﺖ : ﺁﺩﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺵ ﯾﮏ ﮐﺎﺭﯼ ﻫﻢ ﺑﮕﺬﺍﺭﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺪﺍ ﺑﮑﻨﺪ . . .

ﻣﺪﺗﯽ ﺑﻌﺪ ﺗﺮﻭﺭ ﺷﺪ . ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺎﯾﺪ ﺻﺪﺍﯾﺶ ﻣﯽ ﺯﺩﯾﻢ ﺷﻬﯿﺪ ﺷﻬﺮﯾﺎﺭﯼ . . .

ﻫﺸﺘﻢ ﺁﺫﺭ ﺑﻮﺩ ﺍﻧﮕﺎﺭ . . . .

ﺍﻣﺎ چهارم ﺁﺫﺭ امسال . . . .

ﺧﺒﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﭘﯿﭽﯿﺪ ﺗﻌﻠﯿﻖ ﺍﻭﺭﺍﻧﯿﻮﻡ 20 ﺩﺭﺻﺪ ﺑﻮﺩ . . . 

ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﻧﮕﺬﺍﺷﺘﻦ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﺟﺪﯾﺪ ﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﺧﻮﺩﺭﻭ،ﻃﻼ، ﭘﺘﺮﻭﺷﯿﻤﯽ . . .

۹۲/۰۹/۰۹
کربلایی مجید

نظرات  (۹)

شما چقدر سعی دارید این موضوع را کوچک جلوه بدید ...  
شاید هنوز رای جلیلی در دلتان مانده !
خداوکیلی اگر این اتفاق با ریاست سعید جلیلی اتفاق میافتاد ، همین شما ها نبودید که خیابان ها را گلباران میکردید و به مردم شیرینی میدادید ؟؟؟؟
پاسخ:
فکر کنم با این استدلال زدید رو دست منطق ارسطویی !!!!  [لینک]
این تو جواب پست قبلیه بود ... 
دوست آخر منطق من :)
پاسخ:
فرقی نمیکنه باز هم
۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۲:۳۵ امین اسبوئی
مجید باز شیطونی رو شروع کردیا!!! : دی
بیخیال داداش این بحثا فعلا بی فایدس. بمونه دو سه سال بعد بهتره!
اینبار که غالب مردم و سیاست مدارامون از نتیجه مذاکرات راضی بودن، این خودش نشونه ی مثبتی هست. البته تا سرافرازی و پیروزی راه بسیار هست.
پاسخ:
سلام امین :)
دوباره بحثهای حضوری من و تو :دی
گاهی باید آه کشید و بس...:(
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۲ مرضیه سادات
من به روحانی رای ندادم
اما یک جمله اش را که موقع تبلیغات انتخاب گفت به شدت قبول دارم
چرخ سانتریفیوژ بچرخه قشنگه! به شرطی که زندگی مردم هم بچرخه!
شهید شهریاری جای خود دارد
هیچ کس در این کشور منکر کار بزرگی که ایشون کرد و افتخاری که برای ایران به دست آورد نیست
ایشون لیاقت شهادت رو با این کارش به دست آورد
مسئله اصلا ایشون و غنی سازی نیست
مسئله مدیرانی هستند که نتوانستند دست آورد ایشون و همکارانشون رو حفاظت کنند
و با بی تدبیری کاری کردند که هم زندگی مردم سخت بشه و هم مجبور به قطع استفاده از دستاوردهایی که با خون امثال شهید شهریاری به دست اومده بشیم.
من نمیدونم اینا چطور میخوان روز قیامت جواب خدا رو بدهند
با رفتارها و کارهایشان با بی تدبیری کاری کردند که جوان تحصیل کرده ی این ممکلت با 30 سال سن و سابقه ی کاری نمیتونه کار پیدا کنه و به طبعش نمیتونه ازدواج کنه
کی پاسخگوی رواج گناه و فساد در اثر بیکاری و رکورد اقتصادی و کاهش آمار ازدواجه؟
کی پاسخگوی افزایش حرام خواری به دلیل وضع بد اقتصادیه؟
کی تاوان سالهای از دست رفته ی جوانان این مملکت رو میده؟
آقا مجید دوران دانشجویی دوران شیرینیه
هیچ روزگاری در زندگی آدم به شیرینی روزگار دانشجویی نیست
و هیچ روزگاری در زندگی آدم بدتر از زمانی که از دانشگاه خارج میشی و هیو پرت میشی وسط  واقعیت های جامعه ی کاری نیست.
امام علی هم بیشتر از هرچیز به وضع اقتصاد جامعه توجه داشت.
برای همین این سخن رو گفته که وقتی فقر از دری وارد بشه ایمان از دری دیگر خارج میشه(مضمون)
شاید بدونید که من تو داروخونه کار میکنم.
میدونید نایاب شدن دارو در اثر تحریم چه بلایی سر ملت میاره؟
وقتی که عزیزترین زندگیت محتاج دارو باشه و نیست چون مسئولان مملکتت تحریم رو کاغذ پاره خواندند؟
میدونید بچه ات گرسنه باشه و همه ی شهر رو بگردی و شیر خشک براش گیر نیاری یعنی چی؟
وقتی که در اثر تحریم و رکورد اقتصادی، دارو اونقدر گرون شده باشه که جانباز شیمیایی که هفته ای یک بار مجبور به خرید اسپری تنفسیه به دلیل گرونی سر دردو دلش باز بشه و بگه باید همون موقع می مردم تا نه خودم نه خانوادم رو اذیت کنم یعنی چه؟
روح شهید شهریاری شاد
اون برد کرد.
این مائیم که به قول معروف زنده به عبرت روزگاریم.
کسانی که با بی تدبیری این وضع رو ایجاد کردند در روز قیامت هم باید پاسخگوی شهدا باشن هم پاسخگوی مردمی که این وضع بد اقتصادی کمرشون رو شکسته.
۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۰:۱۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا...

السلام علیک من اطاع الله فی سره و علانیه ؛السلام علی ابن فاطمه الزهرا"روحنافدا"
باسلام بر نوکر زادگان ارباب دوعالم حسین جان؛آخرین شب محرم  الحرام است؛عمرتان پر برکت به نوکری ارباب جان حسین روحنافدا
صدقه برای وجود مقدس و قلب نورانی اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا فراموش نشود!
زنده باشید و سالها نوکری و کنیزی آل الله ارواحناله لک الفدا نمائید..
التماس دعای عهد و فرج مولا ....
لبیک یا حسین جان ...لک لبیک....
سلام
گاهی آدم بد جور دلش میخواد به یه سری بگه خاک بر سرتون اما خب ادب اجازه نمیده.
شهدای هسته ای معلوم نیست دارن چطور از دست بعضیا حرص میخورن
خدا عاقبت مملکتو ختم بخیر کنه
التماس دعا
یا حق

همیشه بیان کردن مشکلات و کمبودها کار راحت و ساده ایه،پای صحبت هر کدوم از افراد جامعه(از پایین تا بالا)که بشینیم، همه بلدن مشکلات و ضعف هارو بشمارن.از بچه ی دبستانی گرفته تا دکتری که هنوز هم بعد از صد روز توی توهم انتخابات و سیاهنمایی دوره ی قبل مونده.اما کمتر کسی توی این جامعه راه حل ارائه میده.

بله مشکل اقتصادی زیاده،اما آیا مشکل از قیمت طلاست؟؟! مشکل از قیمت ارزه؟؟! مشکل از قیمت نفته؟!! مشکل از دادن یارانس؟!! مشکل از مسکن مهره؟!!مشکل از بی کفایتی هشت سال گذشتس؟!!

نه اینطــــــــــور نیست!!!

نفت و دلار و طلا و حتی انرژی هسته ای و مذاکره و چه و چه بهانه اس؛ یه بازیه که فقط سر من و امثال من کلاه بره.

مشکل از یه سال و دو سال و هشت سال نیست.

مشکل از زمانیه که انقلاب کردیم و به مزاج بعضیا خوش نیومد،مشکل از حرفای امامه.امامی که امروز به لطف بعضی ها نقل اس ام اس های ما شده و خاطراتش مسخره می شه.امامی که گفت توی این مملکت اگه زمانی پول کار کنه،فاتحه ی انقلاب رو بخونید.و فکر کنید هیچ انقلابی صورت نگرفته.

یه وقت فکر نکنید مشکل از بعضی دکتر هاست که نشستن وبعد از مدت ها فشاری که به مغزشون اوردن،این سیستم اقتصادی و بانکداری رو پذیرفتن و به جامعه ارائه کردن!!!!!!!!!!!

نـــه اصلا، مشکل از همون امامه!!!

یه زمان شیعه به حرف مرجع تقلیدش کفن می پوشید و خون میداد اما امروز مراجع ما حرف از ربای 80درصد میزنن و ما بخاطر مشکلاتمون همچنان دنبال گرفتن وام و اینجور چیزها هستیم! جالب اینجاست که به هرکس این حرف هارو میزنیم میخنده و میگه دلتون خوشه نمیشه که از گرسنگی بمیریم!!

برای من سواله آیا همه کسایی که قیام کردن، انقلاب کردن، اعتراض کردن و... بدون سختی و از سر سیری این کارو کردن؟

همه ی بزرگان تاریخ سختی کشیدن؛ سختی کشیدن تا مرز حق و باطل رو حفظ کنن. اگه امروز ما این مرزو تشخیص نمیدیم باید بفهمیم که مال حروم به خوردمون دادن. تا زمانی که سیستم ما اینطور باشه انقلاب اسلامی که هیچ، امام زمانی هم در کار نیست......

ما هم که غافلیم و صدامون در نمیاد

 لَهُمْ قُلُوبٌ لاَّ یَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْیُنٌ لاَّ یُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لاَّ یَسْمَعُونَ بِهَا أُوْلَـئِکَ کَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَـئِکَ هُمُ الْغَافِلُونَ

۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۳ امین اسبوئی
ببین مجید! شیطونیت به کجا کشید؟!! :دی
یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه واسه پریدن از روی جوب باید یه خورده عقب بری.
اگه روی جوب از قبل پل مستحکم زده بودیم میشد گفت عقب ننشینیم و به راه ادامه بدیم، ولی متاسفانه هیچ پلی هم زده نشد!!
اگه زمانی که تحریم ها سنگین نشده بود از نظر تولیدات داخلی خودمون رو انقدر قوی میکردیم که نیازمند نباشیم میشد انتظار داشت که بازم جلوی غرب وایستیم، ولی تولید داخلی مون از قبل خیلی هم بدتر شده، وابستگی اقتصادی مون بیشتر هم شده، چه طور انتظار داشته باشیم همه ی مردم مثل هم فکر کنن و سختی ها رو تحمل کنن و دم نزنن؟؟؟!!!
چون از قبل آمادگی های لازم رو پیدا نکرده بودیم لازم بود که اینبار کمی عقب بشینیم. ایشالا آینده از آن ما میشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">