قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

کربلا وارث خیانت در غدیر بود

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ق.ظ

یکی از دوستان برام ایمیل فرستاده بود که هفته پیش که روز عرفه بود  ما می گوییم روز عرفه، نه عید عرفه.

 اساساً اینکه روزی بخواهد عید باشد، می بایست از جانب خداوند متعال بیان شود، پس ممکن است روزی بسیار با عظمت باشد اما خداوند آن را عید قرار نداده باشد. این هفته عید غدیر است. روزی که خداوند متعال آن را حقیقتاً عید قرار داده است. نه تنها عید بلکه «عید الله الاکبر»! 

ان شاء الله بتوانیم از برکات روز غدیر به بهترین نحو استفاده کنیم. که امام صادق علیه السلام فرمودند به خدا قسم روزی با عظمت تر از این روز را خداوند خلق نکرده است. 

اما دو کلمه درباره غدیر و اون بغض قدیمی ...

یُقاتِلُ عَلَى التَّاْویلِ وَ لا تَاْخُذُهُ فىِ اللّهِ لَوْمَةُ لاآئِمٍ قَدْ وَتَرَفیهِ صَنادیدَ الْعَرَبِ وَ قَتَلَ اَبْطالَهُمْ وَ ناوَشَ ذُؤْبانَهُمْ فَاَوْدَعَ قُلُوبَهُمْ اَحْقادًا بَدْرِیَّةً وَ خَیْبَرِیَّةً وَ حُنَیْنِیَّةً  ...

دعای ندبه که میخونیم ...

 کینه داشتن از مولا علی این کینه رفت رفت تا رسید به روزی که خیزران به لب اباعبدالله زدند همون موقع که یزید لعنت الله  میخوند:

لعبت هاشم بالملک فلا         

خبر جاء ولا وحی نزل ...

لیت أشیاخی ببدر شهدوا    

جزع الخزرج من وقع الأسل ...

این عقده ها باز هم موند و خدا نور خودش را کامل میکنه هر چند کافران بخواهند این نور را با دهانهایشان خاموش کنند ...

۹۲/۰۷/۳۰
کربلایی مجید

نظرات  (۵)

سلام علیکم
بااجازتون
این پست رو با ذکر منبع میذارمش سایت مسجد دانشگاهمون
uk.masjedun.com
پاسخ:
سلام بر شما
خواهش میکنم.
۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۹ امین اسبوئی
سلام علیکم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین و اولاده المعصومین
پاسخ:
سلام امین جان
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۹:۲۲ امین اسبوئی
سلام
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین و الائمة علیهم السلام...
الحمدلله الذی اکرمنا بهذا الیوم و جعلنا من الموفین بعهده الینا و میثاقه الذی واثقنا به من ولایة ولاة امره والقوام بقسطه و لم یجعلنا من الجاحدین والمکذبین بیوم الدین.
عید بر شما مبارک
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک سید
۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۲ امین اسبوئی
آقا ما هرچی فکر کردیم نفهمیدیم معنی کلمه ی آخریه چیه!!! :دی
(( سید))؟؟!!! من سیدم؟!! من سید شدم خودم خبر ندارم؟ :دی
 عید به شما و همه ی سیدهای گرامی مبارک باشه داداش
پاسخ:
 گفتم شاید سید باشی و تصمیم داشته باشی که عیدی بدی :دی
عید شما هم مبارک باشه داداش امین گل دلمون برات تنگ شده، منتظریم ...
سلام و عیدتون مبارک ... [گل]
انشالله همیشه شاد باشید . 
پاسخ:
سلام حاج حسین
عید شما هم مبارک باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">