قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

مادر ...

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۹ ب.ظ

شنیده ای می گویند چنان میزنمت که یکی از از من بخوری یکی از دیوار!؟

آری حتما شنیده ای اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟

شنیدن هر چقدر هم سخت باشد هیچگاه به طاقت فرسایی دیدن نخواهد بود.

آخر بابا شنید زینب شنید ما هم شنیدیم اما تنها حسن دید!

تنها حسن دید و باز هر چقدر هم که دیدن سخت باشد مثل خوردن نیست که حسن بگوید : مادر کجا می روی؟! خانه از این طرف است ...

اینجا که منم

آخرین روز  ِ مجالس  ِ حسین (ع) که می شود٬

روضه دست شکسته ی مادر می خوانند

و آخرین روز  ِ مجالس مادر...

روضه دست های بریده برادر!! ...

۹۱/۰۷/۲۰
کربلایی مجید

نظرات  (۴)

حتی از فکر کردن به این ماجرا, فرار میکنم...
...
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
سلام بر شهید غدیر خم
سلام بر فدایی ولایت
سلام بر مادرمان
آری فقط حسن دید!
با پدر بود و با مادر ...
هر دومظلومیت را درک کرد ...
شانه ای که بزرگ تر شد ...
شانه امام حسن ..
یک بار عصای مادر شد
و یک بار عصای پدر
یا حسن
یاوجیها عندالله
اشفع لنا عندالله
........
ممنون مجید جان
اجرت با مادرمان
یاعلی

نه سکوت

نه کلام

حرف از  شب کوچه که پیش میاد چنان گیج و سر در گم مشم که جز مات زدن و ماتم گرفتن کاری ازم بر نمیاد

پاسخ:
یا غریب اهل بیتــــ ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">