قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) بر شما تسلیت باد

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۰۵ ب.ظ

سال ها برای کودکان کوفه در تاریکی شب نان و خرما بردی
یتیم نوازی کردی
و روزهای کوفه گذشت و گذشت
آن طفل ها بزرگ شدند
و روزی در کربلا
یتیم نوازی هایت را جبران کردند

 

۹۰/۰۵/۳۱
کربلایی مجید

نظرات  (۲۲)

سلام
شهادت حضرت مولی الموحدین امیر المومنین علی علیه السلام تسلیت باد.
التماس دعا در این ایام داریم.
یا علی
پاسخ:
محتاجیم به دعا محمد آقا
سلام
نه آقا مجید تهران نیستم.
یا علی
پاسخ:
انشاا... هر کجا که هستید موفق باشید
سلام
مشکل درست شده می تونین دوباره مراجعه کنید
باتشکر
پاسخ:
دوباره مراجعه کردیم حاج سالار درست شده بود
سلام دوست عزیز خواستم بگم درباره ی وبلاگ آموزش زبان اگه نکته ای یا داستانی یا هر چیز دیگه ای در قالب معنی یا گرامر زبان انگلیسی دارین برام ارسال کنید به :
hosein.get@gmail.com
هر داستان یا نکته ای رو که برام بفرستید در زمان و جای مناسب به نام خودتون به نمایش میگذارم ... . قبلا هم گفتم این یه کار عمومیه و من به عنوان یه بانی محیط علمی هم اطلاعات خودم رو به شما میدم هم شما اطلاعات خودتونو به دوستاتون بدید
با تشکر
پاسخ:
چشم
سلام.
خیلی وبلاگ خوب و قشنگی دارین.
لطفا به وبلاگ منم سری بزنید و نظر بدید.مطمئن باشید که خالی از لطف نیست.
ممنون.
موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
بسم الله
درس چهارم رو هم بروز کردم تشریف بیارید خوشحال میشم...
پاسخ:
چشم
سلام.
انشا الله کِی مشرف میشید کربلا؟ حتما تو وبلاگ خبر بدید ها...
پاسخ:
نایب الزیاره همه دوستان در نجف و کربلا و سامرا و کاظمین بودم
سلام آقا مجید زیارت قبول من با توجه به نوع وبلاگتون و عقاید و بینشتون شما رو به سایت "شبکه اجتماعی پیشگامان اندیشه" دعوت کنم که در آن بحث درباره هر موضوعی با هر عقیده ای آزاد هست ... اتفاقا من به همراه یکی از دوستان مختارنامه ای در اونجا عضو هستیم ... با توجه به قابلیت تشکیل گروه در سایت تصمیم گرفتیم یک گروه شیعه با حضور دوستان مختارنامه ای تشکیل بدیم ... (گروهی کاملا دوستانه با مذهب شیعه)
اگه تمایل دارید در این سایت عضو شوید تا با هم به تشکیل گروه بپردازیم.
در صورت عضو شدن شما با اسم خودتون یا هر اسمی که بتوانم شما رو بشناسم عضو شوید من خودم همیشه قسمت کاربران تازه رو چک میکنم ...
http://www.shirazul.com/home
سلام اومدم تشکیل گروه مختارنامه ای رو در سایت شبکه اجتماعی پیشگامان اندیشه اطلاع بدم . وعده ما اونجا
پاسخ:
ممنون لطف کردید
سلام آقا مجید از بروز کردن نظرات فهمیدم از کربلا تشریف آوردین ، به سلامتی سفر بخیر و زیارت قبول
پاسخ:
بله تازه امروز صبح رسیدیم
بسم الله دوست عزیز
درس پنجم رو هم بروز کردم با گرامر تشریف بیارین . خوشحال میشم .
سلام
سلامت باشی مجید جان ولی همونم لیاقت می خواد که من ندارم.
یا علی
سلام
راستی دوباره زیارت قبول.
یا علی
سلام دوباره
قبولی دانشگاه رو هم که تبریک بگم فکر کنم چیز دیگه ای نمونه!
یا علی
پاسخ:
ممنونم
سلام
نبینم غمتو!
یا علی
سلام از وبلاگ جدید ما دیدن فرمایید امیوار به تبادل لینک هستیم
سلام
نه برادر من، از بیکاریه!!!
یا علی
سلام
سلامت باشی.
حتما
التماس دعا داریم.
یا علی
۰۴ آبان ۹۰ ، ۱۶:۱۳ وبلاگ نیوز
آقا مجید
سلام
از این که وبلاگ نیوز را لایق لیست پیوندهایتان دانستید از شما ممنونیم. ما هم به پاس این زحمت شما، لینک شما را در صفحه حامیان وبلاگی اضافه کردیم. از این به بعد هم وبلاگ شما را همیشه می خوانیم تا اگر درباره موضوعات داغ روز جامعه بنویسید، از متن هایتان در قالب گزارش «نگاه وبلاگی» استفاده کنیم.
امیدواریم همکاری مان بیش تر از این ها باشد.

صفحه «حامیان وبلاگی»: http://weblognews.ir/bloggersup
صفحه آرشیو گزارش های «نگاه وبلاگی»: http://weblognews.ir/tag/blogview

با تشکر
تیم خبری وبلاگ نیوز
پاسخ:
ممنون از وبلاگ نیوز
سلام
نه بابا بادنجان بد آفت نداره
یا علی
سلام...شهادت امام جواد علیه السلام بر شما تسلیت باد
امام جواد علیه‌السلام می فرماید: تا هنگامی که سپاسگذاری بندگان ادامه دارد نعمتهای خداوند قطع نمی‌شود.

از مطالب زیباتون لذت بردم افرین بر شما
سلام
ان شاء الله به روی چشم
شما هم بالاخره بیدار می بینیش.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">