قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

دانش گاه

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ
در همه جای دنیا دانش گاه ساخته می شود تا مشکلات علمی آن کشور را حل نماید،

اما...

در جهان سوم مساله جور دیگری است.

اینجا دانشگاه ساخته نشده است، دانشگاه ترجمه شده است...

لذاست که می بینی دانشگاه به جای حل مشکلات مملکت ما، مشکلات ممالک دیگر را حل می نماید...!

«بر گرفته از "نشت نشا"، نوشته رضا امیرخانی»



پانوشت : تعطیلات را با بی خیالی تمام می گذرانیم! آرامش قبل از طوفان است گویی...!!
۹۱/۰۳/۱۵
کربلایی مجید

نظرات  (۶)

سلام
خیر است ان شاء الله
یا علی
سلام
فکر کنم بدونم منظورتون چیه
منم این تعطیلات بی خیال بودم و 23 خرداد اولین امتحانمه و من هیچی نخوندم
به این حالت واقعا می گن آرامش قبل از طوفان
...................
امیدوارم بتونین تو همه امتحاناتون نمره خوبی بگیرین
سلام داداش دیدید اومدم؟
حرف زیاد دارم واسه گفتن
بنابراین دوباره میام
زود
فعلا خدا حافظ
سلام داداش
آی که گل گفتی
واقعا تو دانشگاههای ما....(افسوس)
هر چند الان تا حدودی یه قدمهایی برای بهره برداری از نیروی تحصیل کرده ی نخبه انجام شده
اما خیلی کمه و با مدیریت نه چندان موثر
هنوز هم نیروی جوانی که کارشون چه توی دانشگاه چه بعد از دانشگاه اتلاف انرژیه خیلی زیاده
حالا کی این مشکلات بینهایت ما حل میشه
الله اعلم....
خوب شاید اینم یه جور کلاسه که قشر بیکار ما همه تحصیل کردن
اینکه گفتین تو دانشگاههای ما جای حل مشکلات مملکت ما، مشکلات ممالک دیگر را حل می نماید
اتفاقا چند وقت پیش تو اخبار، اوباما رو نشون میداد که داشت درمورد معضل بیکاری تو امریکا حرف میزد و میگفت دولتش تو یه سال اخیر نمیدونم چند هزار فرصت شغلی ایجاد کرده و آمار بیکاری انقدر درصد اومده پایین
بعد یه تحلیلگر اقتصادی نشسته بود حرفای اوباما رو تحلیل!!!!!!!!!!!!!!!!! میکرد که نه این بابا دروغ میگه
اینا فلان قدر فرصت شغلی ایجاد کردند و نه اونقدر
بنا براین آمار بیکاریشون (مثلا) به جای چهار درصد، سه در صد اومده پایین
ببین آدم تا کجا باید بسوزه
آخه یکی نیست به اینا بگه
فلان فلان شده ها!
شما خیییییییییییلی بیل زنید بیاید باغچه خودتونو بیل بزنید
تحلیل عملکرد دولت اوباما پیشکش

------------------------------------------------------------------------------
راستی آرامش پیش از طوفانو خوب اومدیا
به نام حضرت دوست ؛ که دلم در هوای اوست
دانشگاه ترجمه شده است....
بی خیال...
سلام مهربون.
من که این چیزای تخصصی رو حالیم نمیشه ولی اومدم خسته نباشید بگم.
........................
این شکلکه رو با اینکه دوس ندارم ولی دیگه عادت کردم بهش