قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

جز سایه نبود پرده‌دارم ...

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۱۸ ب.ظ
می‌رفت نهفته بر سر بام                   نَظاره‌کنان ز صبح تا شام
تا مجنون را چگونه بیند                       با او نفسی کجا نشیند
او را به کدام دیده جوید                       با او غم دل چگونه گوید
از بیم رقیب و ترس بدخواه                    پوشیده به نیمه شب زدی آه
چون شمع به زهر خنده می‌زیست             شیرین خندید و تلخ بگریست
گِل را به سرشک می‌خراشید                  از چوب رفیق می‌تراشید

۹۱/۰۳/۲۱
کربلایی مجید

نظرات  (۷)

؟
سلام بر داداش مجید خوبی داداش
امام على علیه السلام :
عَوِّدْ نَفْسَکَ الْجَمیلَ فَبِاعْتیادِکَ اِیّاهُ یَعودُ لَذیذا؛
خودت را به کارهاى زیبا عادت بده که اگر به آنها عادت کنى، برایت لذت بخش مى شوند.
شرح نهج البلاغه، ابن ابى الحدید، ج20، ص266، ح92
با مطلب زیر بروزم:وجوب انتظار موعود
در اندیشه‌ی شیعه، انتظار موعود به عنوان یک اصل مسلم اعتقادی مطرح بوده و در بسیاری از رو ایات بر ضرورت انتظار قائم آل محمد‌(علیهم السلام) تصریح شده‌است......
منتظر نظرات شما دوستان هستم
ما را دعا بفرمایید...
سلام داداش
خوبین؟
چه خبر؟
با درسا چه میکنید؟
یاد فیلم دلشکسته افتادم

به روزم
با سلام
پس از ماه ها تلاش برای جمع آوری مطالب و پایه ریزی ... وبلاگ پیام عدالت پرتو هدالت با موضوع بررسی خطبه ها نامه ها و سخنان قصار حضرت علی ع آغاز به کار کرد .... روند این وبلاگ ترتیبی به صورت گسترده همراه با شرح ...
و امکان بحث با عقاید مختلف ...
امیدوارم با لینک این وبلاگ و شرکت در نظرات جهت پیشرفت شیعه و پیروان حضرت گام بردارید ...
http://nahj14.blogfa.com/
هنگامه عید است و پر است از برکات

آمد ز حرا رسول شیرین حرکات

با خلق عظیم شد رسول اخلاق

بر خلق خوشش زصدق و ایمان صلـوات

بعثت نور مبارک

التماس دعا
سلام

اجرکم عندالله

یا حق
۳۱ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۳۵ محیا سادات
داداش مجید سلام من محیا سادات مختارنامه ایهام! دوستمون الهام آدرس وبلاگ شما رو به من معرفی کرد و گفت به کارای کامپیوتری واردید

یه مشکلی پیش اومده برای کامپیوترم که وقتی اینترنت اکسپلور رو باز میکنم یه صفحه کوچیک باز میشه که بالاش اینو نوشته: Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
و پایینشم دو تا گزینه داره send eror report و dont send که وقتی dont send رو میزنم صفحه اینترنت میپره و وقتیم کاری به اون صفحه نداشته باشم فقط در حد یک صفحه از اینترنت میتونم باز کنم و اگه روی لینک دیگه ای کلیک کنم باز میپره الان حدودا 3 روزه این مشکلو داره حدودای یک ماه و خورده ای هم هست که ویندوزشو عوض کردم و ویندوز xp نصبه.