قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

باز از دوریت افتاده به کارم گره ها ...

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ب.ظ


خیلی ها دلشون میخواست این روزها حرم امام رضا باشند. اما همه میتونیم از هرجا که هستیم یک سلام به آقا بدیم...

                                    باز هم دربدر شب شدم ای نور سلام                              باز هم زائرتان نیستم از دور سلام
                                    با زبانی که به ذکرت شده مأمور سلام                            به سلیمان برسد از طرف مور سلام
                                    کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها                              باز از دوریت افتاده به کارم گره ها ...
۹۳/۰۶/۱۷
کربلایی مجید

نظرات  (۵)

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ؛ آسمان را دریاب...
عکس هایی که میگذارید همیشه ناب و جدیده!
بسیار زیبا بود!
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا...

راستی سلام!
خداقوت
با "انقلاب زیبا" به روزم
منتظر نظراتتون هستم!
یا علی
پاسخ:
سلام
بسیار لطف دارید
ان شاالله به زودی زود قسمتتون بشه زیارت حضرت ...
چشم حتما ان شاالله به زودی مطلبتون را مطالعه میکنم ممنونم.
ترجمه نامه 79 :
نامه به فرماندهان لشکر پس از به دست گرفتن خلافت 
منتظر حضورتان هستیم [گل]
پاسخ:
خدا شما را خیر بده
التماس دعا مجید جان . :)
خیلی خوشحالم کردی . 
پاسخ:
محتاجیم به دعا حاج حسین :)
پست قبلیمون رو که سعادت نداشتیم بخونید!البته شاید هم نظر یادتون رفته 
ولی این پست رو حتما ببینید!
اگه قبلا این فیلم رو ندیده باشید فکر میکنم حس خوبی بهتون بده!
یا زهرا...
پاسخ:
گاها میخونم ولی کم نظرم :)
ببخشید
التماس دعای زیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">