قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم...

قلمدان ...

قلمدان، جعبه مانندی است از جنس چوب٬ مقوا یا پاپیه ماشه که برای نگهداری قلم‌های مخصوص خوشنویسی و دیگر ابزار کتابت به کار می‌رود. عکس مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال نود و دو می باشد.
---------------------------------------------------------------
همیشه خدا هست.
همیشه خدا بخشنده است و بنده اگر توبه کار باشد می تواند دوباره بروید، رشد کند و به بالندگی برسد .....
من، از خودم توبه کرده ولی از تو توبه نتوانم که نتوانم.
نوشتن سخته مخصوصا اگه زیر نور چراغ گردون قرمز باشی و زمانی باشه که برق ها رو قطع کرده باشن و عده ای هم خواب باشن.
بعضی از چشم ها توی این تاریکی برق میزنه، هیچکدوم حرف نمیزنن ...
فردا روز سختیه، خیلی سخت ...
معلوم نیست چی می شه خیلی ها از من نخواهند گذشت اما خدا کنه منو بفهمن انتظار ندارم به من حق بدن اما مجبورم، مجبورم اگه حمله کنن جواب بدم اگه زخم بندازن زخم بندازم و...
خدایا تو را به جان فاطمه کمکم کن کمکم کن زبان و قلم گره نخوره تا بتونم حرفام رو بنگارم کمکم کن حرفهام برای احقاق حق باشه نه برای ....
شهادت می‌دهم به ولایت شیعه هرکس در این نظام تکلیفی به گردن داره و من هم
اگر عباس از آرمانی فرمان میگیره که فراتر از ... چرا من تو چنین شرایطی اونو تنها بذارم .
امیدوارم نیت حقیر رو درک کرده باشین من قصد آزار کسی رو ندارم
من واسه صبرتون یه یا علی می‌خوام. همین!

آخرین نظرات
  • ۴ اسفند ۹۳، ۰۹:۵۲ - سید محمد جواد
    بله !
بایگانی

الوداع یا علی ای امام غریبان و مظلومان (10)

جمعه, ۲۰ آبان ۱۳۹۰، ۰۱:۰۰ ق.ظ

امشب شب اخری هست که نجف هستیم شب شنبه دوازدهم شهریور از شب تا نماز صبح در حرم بودیم وداع با امام علی(ع) خیلی سخت بود یه طرف عده داشتند از زبان مولا می خواندند :

ای نور قلب عاشقم        شمع این خانه تویی       زهرا زهرا مرو مرو     لطف کاشانه تویی

 

خیلی دلم گرفت واقعا علی(ع) کیست مولود کعبه ، همراه همیشگی پیامبر ، اولین کسی که به پیامبر ایمان آورد ، کسی که در شب لیله المبیت جای پیامبر خوابید ، فاتح خیبر ، کسی که در راه پیامبر خدا با دو شمشیر می جنگید ، درهم شکننده مارقین و ناکثین و قاسطین ، اولین سابقین ، نابود کننده مشرکان، تیری از تیرهای خدا بر منافقین، زبان حکمت عابدین ، یاری گر دین خدا ، رزمنده و فداکار ، شکننده پولاد ، شیر خدا ، مکی و مدنی ، بدری و اُحُدی ، همسر فاطمه (س) ، پدر حسن(ع) و حسین(ع) و ... ( فسلونی قبل ان تفقدونی ......)   

 

ممنونم اگر نروی....                                          میمریم اگر بروی....

چقدر ادم در حیاط حرم مولا خوابیده اند مولا جان شما هنوز هم پناه بی پناهان هستی.

 

شب آخر ، آخرین زیارت امین الله را خواندم دلم نمیومد برگردم هتل دوست داشتم تو حرم بمونم . 

۹۰/۰۸/۲۰
کربلایی مجید

نظرات  (۵)

سلام
زیارت ما مصادف بود یا شهادت بی بی. وصف شدنی نبود.
چشمی شبیه چشم تو گریان نمی شود
زهرا حریف چشم تو باران نمی شود
گیرم که نان بعد خودت هم درست شد
نان بدون فاطمه که نان نمی شود
السلام علیک یا صدیقة الشهیدة
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین
شمس جمال امیرالمومنین، مولی الموحدین، سید الوصیین، فارس المومنین، یعسوب الدین،
همسر با وفای حضرت زهرا سلام الله علیها
نور الله، عین الله، یدالله، اذن الله، لسان الله، امر الله، سر الله، ولی الله الاعظم،
حجه الله علی خلقه، خلیفه الله علی ارضه،
صراط الله المستقیم، حبل الله المتین، نبأ العظیم، حق الیقین، کهف الحصین، امام المبین، امام المتقین،
نفس الرحمان، نفس الرسول،
باب الله، باب الدین باب الهدی، باب الامان، باب العلمِ و الایمان،
الذی حبّه حبّ الله و بغضه بغض الله،
لنگر آسمان و زمین، شاه نجف، اول مظلوم عالم، اول امام شیعیان،
صدیق اکبر، ساقی کوثر، فاتح خیبر، فاروق اعظم،
عروه الوثقی، قرآن ناطق، مولود کعبه، صاحب ولایت کلیه الهیه، صاحب ذوالفقار، حیدر کرار، قسیم الجنهِ و النار،
ابوتراب، ابالحسن و الحسین (علیهما الصلاه و السلام)
امامنا، سیدنا، مولانا،
علیّ مرتضی، علیّ علیه السلام،
سید المرشد، غالبٌ کلّ غالب، مطلوبٌ کلّ طالب، اسد الله الغالب، حضرت علی بن ابیطالب ،
صلوات بلند ختم کنید.
اللهم صل علی محمد وآله و عجل فرجهم
یا علی
سلام
وااااااای از وداع ...
زیارت قبول قبول
وااااااای من نمیدونستم شما هم دارین سفرنامه مینویسید از این به بعد میخونم.
 .. خیلی قبول باشه ...

 راستی .. دوس داشتم نظرتونو درباره پست آخرم میدونستم آقای مدیر =)
پاسخ:
چشم، میام میخونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">